Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКіндер, Карина Рудольфівна-
dc.contributor.authorКутузов, Максим Юрійович-
dc.date.accessioned2025-10-27T13:52:56Z-
dc.date.available2025-10-27T13:52:56Z-
dc.date.issued2024-01-
dc.date.submitted2023-12-
dc.identifier.citationКіндер, К., Кутузов, М. (2024). Побутові танці середньовіччя як першооснова бальної хореографії. Fine Art and Culture Studies, 1, 174–180, doi: https://doi.org/10.32782/facs-2024-1-23uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28742-
dc.description.abstractСьогодні виявляється надзвичайно актуальним детальне вивчення стійких конструктів в культурі, що впливають на механізм створення і способи буття чисельних різновидів танцювального мистецтва. Кожна історична епоха культивувала певні форми хореографії, формувала основні домінанти та канони, що впливали на її розвиток. Розуміння природи, місця і ролі бального танцю, еволюція якого має синхронні і діахронічні прояви, кореляти та наслідки, орієнтує на вивчення самобутності його походження. Тому, науково доцільним є акцентування уваги на висвітленні питань виникнення бальної хореографії, визначенні її генетичних коренів або активізації в той чи інший історичний період. Мета дослідження – проаналізувати цілісну картину становлення бальної хореографії у соціокультурному просторі європейського Середньовіччя. В роботі розглянуто домінантні зразки побутової хореографії, репрезентовані в танцювальній культурі Середньовіччя. На основі чисельних літературних джерел досліджено специфіку тогочасної хореографічної традиції. Висвітлюючи окремі аспекти досліджуваної проблематики, ми послуговуємося різноманітними науковими методами: аналітичним (при вивченні мистецтвознавчого, філософського, культурологічного підходів до окресленої тематики); історичним (при дослідженні генези та рецепції бальної хореографії); культурологічним (при розгляді функції, які виконувала танцювальна культура в духовному житті тогочасної епохи); мистецтвознавчим (аналіз лексичної̈ та стильової̈ специфіки бальних танців), семіотичний (аналіз знакової структури танцю, семантики танцювальних зразків). Наукова новизна. У статті вперше здійснено спробу розгляду широкого кола культурологічних питань, що стосуються генези, семантичного наповнення та сутності бального танцю, його ролі і значення в самовираженні певних суб’єктів середньовічного соціуму. Висновок.Танець є відображенням конкретної епохи та виконує соціальне замовлення певного суспільства. Середньовіччя зіграло важливу роль у розвитку хореографічної культури. Більшість придворних танців тогочасного періоду – це народні побутові зразки, перероблені і видозмінені відповідно до норм, звичаїв та правил придворного етикету.uk_UK
dc.format.extent174–180-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпобутові танціuk_UK
dc.subjectбальна хореографіяuk_UK
dc.subjectсередньовічна культураuk_UK
dc.subjectкарольuk_UK
dc.subjectфарандолаuk_UK
dc.subjectбранльuk_UK
dc.titleПобутові танці середньовіччя як першооснова бальної хореографіїuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/facs-2024-1-23-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleFine Art and Culture Studies-
dc.contributor.affiliationкандидат мистецтвознавства, доцент, доцент кафедри хореографії, Волинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationасистент кафедри хореографії, аспірант кафедри культурології, Волинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc793.33(4)"04/14"uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kinder_kutuzov.pdf389,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.