Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2871
Назва: Визначення показників рухової підготовленості учениць професійно-технічних навчальних закладів
Інші назви: Defining of Motor Preparation Indices of School-Girls of Vocational Schools
Автори: Козерук, Юлія
Kozeruk, Yulia
Бібліографічний опис: Козерук Ю. Визначення показників рухової підготовленості учениць професійно-технічних навчальних закладів / Ю. Козерук // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – С. 166–171.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 31-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: рухова підготовленість
учениці
експрес-методика
motor preparation
school-girls
express-method
Короткий огляд (реферат): Засоби фізичної культури завжди сприяли в підготовці людини до трудової діяльності та пристосуванні до соціального середовища. Але традиційний підхід до використання засобів і методів фізичної культури в навчально-виховному процесі ПТНЗ не завжди достатній для підвищення функціональних можливостей організму, розвитку фізичних якостей, підвищення працездатності, оздоровлення організму, формування рухових умінь і навичок. Завдання статті - проаналізувати показники загальної підготовленості учениць ПТНЗ; визначити особливості нервової системи, які впливатимуть на професійні рухи; провести спостереження за процесом роботи перукарів та швачок і визначити критерій, за яким можливо було б визначити рівень розвитку професійної підготовленості та розробити методику експрес-оцінки. Дані показників загальної фізичної підготовленості учениць ПТНЗ дають підставу стверджувати, що більшість показників за державними тестами й нормативними оцінками фізичної підготовленості населення України є незадовільними та відповідають 1-2 балам, за незначним винятком - 3 балам. Результати проведених спостережень дали можливість для здійснення розробки й експериментальної апробації експрес-методики оцінки рівня розвитку професійних навичок учениць ПТНЗ як засобу контролю на початку педагогічного експерименту та в майбутньому аналізувати й зіставляти дані, отримані в кінці експерименту. Means of physical culture have always promoted human preparation to labor activity and his adaptation to social sphere. Traditional approach in usage of means and methods of physical culture in educational process of vocational schools are not always enough for raising of functional abilities of organism, development of physical qualities, increasing of workability, health improvement, formation of motor skills. To analyze indices of general preparation of school-girls of vocational schools. To define peculiarities of nervous system that will influence professional promotion. To watch the process of work of school-girls whose specialties are barbers and seamstresses, to define criteria of defining the level of professional preparation and develop methodology of express-mark. These indices of general preparation of pupils of vocational schools show that they often have insatisfactory marks, and they have 1-2 scores, sometimes 3. Results of the research have shown possibilities for development and experimental approbation of exress-method and estimation of level of professional skills of pupils pf vocational schools as means of control at the beginning of pedagogical experiment and in future to analyze and compare data received at the end of the experiment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2871
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozeruk.pdf1,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.