Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28613
Назва: Діагностика маркетингової та міжнародної логістичної діяльності
Автори: Букало, Надія Артемівна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Бібліографічний опис: Букало Н. А. Діагностика маркетингової та логістичної діяльності: курс лекцій / Волинський національний університет імені Лесі Українки . Луцьк , 2025. 78 с.
Дата публікації: 18-чер-2025
Дата внесення: 8-жов-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
УДК: 339.138
Теми: маркетингова діагностика;
маркетинг
міжнародна логістика
діагностика
Короткий огляд (реферат): Видання містить короткий конспект лекцій з освітнього компоненту «Діагностика маркетингової та міжнародної логістичної діяльності», та рекомендовану літературу. Охоплює два змістові модулі: «Теоретичні основи діагностики маркетингової та логістичної діяльності», «Оцінка маркетингового та логістичного середовища».
Опис: Рекомендовано студентам 5 курсу галузі знань 07 Управління та адміністрування, спеціальності «Маркетинг», за освітньо-професійною програмою Маркетинг і міжнародна логістика, другого освітнього рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28613
Тип вмісту: Course of lectures
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bukalo_kl.pdf1,81 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.