Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28609
Title: «Сходи висновків»: розвиваємо критичне мислення
Authors: Курило, Віталій Семенович
Караман, Олена Леонідівна
Степаненко, Вікторія Іванівна
Affiliation: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" (м. Полтава)
ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" (м. Полтава)
Волинський національний університет імені Лесі Українки (м. Луцьк)
Bibliographic description (Ukraine): Курило В. С., Караман О. Л., Степаненко В. І. «Сходи висновків»: розвиваємо критичне мислення: методичні рекомендації / В. С. Курило, О. Л. Караман, В. І. Степаненко. Полтава: ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка». 2025. 23 с.
Issue Date: 2025
Date of entry: 8-Oct-2025
Country (code): UA
UDC: 159.955.1:316.343-054.5]:[351.862.4:342.78](477.52/.6)
Abstract: У методичних рекомендаціях розкрито особливості застосування інструменту «Сходи висновків» у процесі розвитку критичного мислення особистості. Публікація містить результати досліджень, проведених за грантової підтримки Національного фонду досліджень України за проєктом 2021.01/0021 «Формування критичного мислення громадян як чинник безпеки в умовах збройного насилля та інформаційної агресії на Сході України». Методичні рекомендації призначені для організації формальної і неформальної освіти педагогічних (науково-педагогічних) працівників, здобувачів освіти, населення.
Sponsorship: За грантової підтримки Національного фонду досліджень України за проєктом 2021.01/0021 «Формування критичного мислення громадян як чинник безпеки в умовах збройного насилля та інформаційної агресії на Сході України».
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28609
Content type: Methodical recommendations
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
stepanenko2025.pdf365,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.