Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28592
Title: Сучасні інструменти діагностики маркетингової діяльності
Authors: Букало, Надія Артемівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Букало Н. А. Сучасні інструменти діагностики маркетингової діяльності. Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (Дніпро, 19 березня 2025 р.). Дніпро, 2025. С. 208-210.
Conference/Event: Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів
Issue Date: 19-Mar-2025
Date of entry: 7-Oct-2025
Publisher: Університет імені Альфреда Нобеля
Country (code): UA
Place of the edition/event: Університет імені Альфреда Нобеля
Keywords: маркетингова діагностика
маркетинг
Page range: 208-210
Abstract: У сучасному бізнес-середовищі маркетингова діяльність відіграє ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності компаній. Для ефективного управління маркетинговими процесами необхідна системна діагностика, що дозволяє оцінити ефективність стратегії, виявити проблеми та визначити шляхи їх усунення. Сучасні інструменти діагностики маркетингової діяльності дають змогу отримати глибокий аналіз ринку, поведінки споживачів і результативності рекламних кампаній.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28592
Copyright owner: Букало Н.А., 2025
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bukalo_dnipro.pdf342,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.