Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28567
Title: Використання засобів наочності для формування лексичних навичок в учнів основної школи на уроках англійської мови
Authors: Дручок, Інна Анатоліївна
Affiliation: Кафедра практики англійської мови
014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література)
Bibliographic description (Ukraine): Дручок І. A. Використання засобів наочності для формування лексичних навичок в учнів основної школи на уроках англійської мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Е. К. Коляда ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 92 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 1-Oct-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Коляда, Еліна Калениківна
Keywords: наочність
лексичні навички
учні основної школи
аудіальні засоби
педагогічний екперимент
Abstract: У магістерській роботі досліджено використання наочних засобів для формування лексичних навичок учнів основної школи на уроках англійської мови. Робота висвітлює психолого-педагогічні основи використання візуальних, аудіальних та аудіовізуальних матеріалів. Авторка аналізує різні типи наочності та їх вплив на засвоєння нової лексики. Проведено педагогічний експеримент, який продемонстрував, що інтеграція наочних засобів у навчальний процес сприяє покращенню запам'ятовування та активного використання лексичних одиниць. Розроблено програму, що включає 12 уроків з використанням різних типів наочності, яка показала високу ефективність у підвищенні мовленнєвої компетенції учнів. Результати дослідження можуть бути застосовані у практиці викладання англійської мови для вдосконалення методик навчання.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28567
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FIF_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Druchok_2024.pdf1,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.