Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28557
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Гордієнко, Юлія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Марцинюк, Єлизавета Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-10-01T07:37:04Z | - |
dc.date.available | 2025-10-01T07:37:04Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Марцинюк Є. В. Використання інтерактивних методів навчання для підвищення мотивації та активності учнів у процесі вивчення англійської мови у ЗЗСО : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) / наук. керівник Ю. А. Гордієнко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 106 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28557 | - |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена дослідженню впливу інтерактивних методів навчання на підвищення ефективності вивчення англійської мови в закладах загальної середньої освіти. Основна увага приділена сучасним педагогічним підходам, що відповідають вимогам Нової української школи, включаючи розвиток критичного мислення, комунікативних навичок та забезпечення високого рівня мотивації учнів. Магістерська робота має на меті теоретичне обґрунтування й експериментальну перевірку ефективності інтерактивних методів, а також розроблення комплексу інтерактивних вправ для учнів 6 класу на основі підручника Full Blast. У дослідженні розглянуто поняття інтерактивного навчання, його основні принципи, методи, а також психолого-педагогічні аспекти формування мотивації. Практична частина включає педагогічний експеримент, який демонструє позитивний вплив розроблених методик на залучення учнів до активного опанування англійської мови, розвиток комунікативних навичок і критичного мислення. Результатом аналізу стало підтвердження ефективності інтерактивних методів у підвищенні рівня мотивації та залученості учнів до навчального процесу. Зокрема, використання інтерактивних вправ значно покращило показники засвоєння матеріалу, зростання зацікавленості учнів у навчанні, а також їхню здатність до самостійного розв’язання навчальних завдань. Практичні рекомендації, розроблені у рамках роботи, можуть бути використані для вдосконалення уроків англійської мови та інтеграції інтерактивних методів у систему освіти. Результати роботи можуть бути використані у педагогічній практиці вчителів англійської мови, зокрема для впровадження інтерактивних підходів в освітній процес у рамках концепції Нової української школи. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UK |
dc.subject | мотивація учнів | uk_UK |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UK |
dc.subject | педагогічний експеримент | uk_UK |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.title | Використання інтерактивних методів навчання для підвищення мотивації та активності учнів у процесі вивчення англійської мови у ЗЗСО | uk_UK |
dc.type | Master Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра практики англійської мови | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 014 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FIF_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Martsyniuk__2024.pdf | 923,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.