Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКрисанова, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorКожан, Валерія Святославівна-
dc.date.accessioned2025-09-26T12:10:09Z-
dc.date.available2025-09-26T12:10:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКожан В. С. Комунікативні стратегії агітаційних промов Дональда Трампа і Джо Байдена: порівняльний аспект : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня (магістра) : спец. 035 Філологія (Мова і література (англійська). Переклад / наук. керівник Т. А. Крисанова ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 100 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28536-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена дослідженню комунікативних стратегій агітаційних промов Дональда Трампа і Джо Байдена з метою порівняльного аспекту. У роботі здійснено аналіз специфічних мовних і риторичних прийомів, які використовуються кандидатами під час агітаційних кампаній, зокрема в їхніх промовах, які спрямовані на переконання виборців у своїй правоті та здатності вирішувати ключові проблеми країни. Особливу увагу приділено типам комунікативних стратегій, таким як емоційний апелятив, створення образу «супротивника», апеляція до національних цінностей, а також побудові довіри та збереженню впевненості в політичних меседжах. Визначено, що стратегії Трампа характеризуються вираженою поляризацією суспільства, спрямованістю на демонстрацію сильного лідерства та акцентом на націоналізмі, що активно підтримує «порядок» і «безпеку». Водночас Байден використовує більш інклюзивну стратегію, зокрема прагне об’єднати суспільство, акцентуючи увагу на соціальних проблемах та інклюзивності. З’ясовано, що риторика Байдена є менш агресивною і спрямована на довіру, а Трамп, навпаки, використовує більш агресивний, прямолінійний стиль, що активно підтримує емоційний резонанс серед своїх прихильників. Дослідження вказує на різницю в політичних та комунікативних стратегіях двох кандидатів, визначаючи, як ці стратегії сприяють залученню електорату та формуванню їхнього іміджу в контексті політичної кампанії.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectагітаційна промоваuk_UK
dc.subjectДональд Трампuk_UK
dc.subjectДжо Байденuk_UK
dc.subjectкомунікативна стратегіяuk_UK
dc.subjectкомунікативна тактикаuk_UK
dc.subjectриторикаuk_UK
dc.titleКомунікативні стратегії агітаційних промов Дональда Трампа і Джо Байдена: порівняльний аспектuk_UK
dc.typeMaster Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра практики англійської мовиuk_UK
dc.contributor.affiliation035 Філологія (Мова і література (англійська). Перекладuk_UK
Розташовується у зібраннях:FIF_KR (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozhan_2024.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.