Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2852
Назва: Особливості організації рухового режиму дошкільнят засобами народної фізичної культури
Інші назви: The Features of Organization of Motor Regime of Children of Preschool age by Means of Physical Training
Автори: Вольчинський, Анатолій
Смаль, Ярослав
Volchynsky, Anatoly
Smal, Yaroslav
Бібліографічний опис: Вольчинський А., Смаль Я. Особливості організації рухового режиму дошкільнят засобами народної фізичної культури / А. Вольчинський, Я. Смаль // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 77-81. - Бібліогр.: 9 назв.
Дата публікації: 2013
Дата внесення: 30-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: народні рухливі ігри
фізична культура
дошкільнята
фізичний розвиток
mobile games
under-fives
physical education
Короткий огляд (реферат): У дослідженні визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку, розроблено класифікацію, науково обґрунтовано методику проведення та їх вплив на стан здоров’я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей. Визначено зміни, які відбуваються в процесі розвитку рухів дитини під впливом переважаючого застосування рухливих ігор, а також визначено їх роль і місце в процесі фізичного виховання. Основний акцент дослідження полягає в тому, що формування основних рухів дітей старшого дошкільного віку може здійснюватися не лише за домогою прямого навчання на заняттях, а й на прогулянках, під час ранкового прийому, і за допомогою дошкільної установи. У процесі фізичного виховання старших дошкільників рухлива гра виступає не лише як засіб фізичного виховання, але і як метод розвитку основних рухів. Найуспішніше в процесі опосередкованого вихования формуються такі природні рухи, як ходьба, біг, стрибки в довжину з місця, і в результаті відбувається покращення показників рухової підготовленості. У грі є всі необхідні умови для виявлення життєвої позиції дитини. In research it is defined the leading role of the Ukrainian national mobile games in system of physical training of children of preschool age, classification is developed, the technique of carrying out and their influence on a state of health, motive readiness and physical development of children is scientifically proved. Changes are defined, occur in development of movements of the child under the influence of prevailing application of active games, and also to definition of their role and a place in the course of physical training. The main accent of research is that formation of the main movements of children of the senior preschool age can be carried out not only by direct training but also on walks, during morning reception, and behind preschool institution. In the course of physical training of the senior preschool children mobile game acts not only as means of physical training, but also as a method of development of the main movements. Most successfully in the course of the mediated education such natural movements as walking, run, broad jumps from a place, and as a result happens improvement of indicators of motive readiness. In game there are all necessary conditions for identification of a living position of the child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2852
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdf142,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.