Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонюк, Володимир Зіновійович-
dc.contributor.authorБартків, Оксана Степанівна-
dc.date.accessioned2025-09-19T10:12:42Z-
dc.date.available2025-09-19T10:12:42Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.citationАнтонюк, В., Бартків, О. (2025). Формування дослідницьких умінь у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки. Acta Paedagogiсa Volynienses, 1, 16–23, doi: https://doi.org/10.32782/apv/2025.1.2uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28492-
dc.description.abstractУ ході наукового пошуку дослідницькі уміння розглядаємо як здатність і готовність особистості на основі здобутих знань здійснювати дослідницьку діяльність з чітким розумінням її мети, умов, засобів діяльності задля вивчення певних явищ, процесів, фактів і ін.; як здатність свідомо оперувати розумовими логічними операціями аналізу, синтезу, узагальнення, порівняння і ін. для здійснення розумових і дослідницьких дій щодо пошуку невідо-мих знань. Визначено, що дослідницькі уміння формуються в дослідницькій діяльності.Проаналізовано теоретико-практичні аспекти формування дослідницьких умінь здобувачів другого (магіс-терського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта. На основі здійсненого аналізу Професійного стандарту вихователя закладу дошкільної освіти та ОПП підготов-ки фахівця –магістра дошкільної освіти визначено необхідність і важливість формування в майбутніх виховате-лів дослідницьких умінь як складової дослідницької компетентності. Охарактеризовано групи дослідницьких умінь, а саме: аналітико-синтетичні проєктувально-діагностичні, проєктувально-алгоритмічні та оцінно-критеріальні.Формування дослідницьких умінь здобувачів освіти може здійснюватися в ході вивчення освітніх компонентів (навчально-дослідницька діяльність) та проаналізовано ОК «Методика науково-педагогічних досліджень» і перед-дипломну (науково-дослідну) практику, які містить значний потенціал у формуванні дослідницьких умінь магістрів. Встановлено, що під час науково-дослідної роботи дослідницькі уміння формуються за умови участі здобува-чів освіти в наукових проблемних групах, гуртках, конкурсах, семінарах, олімпіадах і ін. Підкреслено важливу роль інформальної освіти в удосконаленні дослідницьких умінь майбутніх вихователів.Мета статті полягає в обґрунтуванні теоретико-практичних аспектів формування дослідницьких умінь у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовки.uk_UK
dc.format.extent16–23-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UK
dc.subjectінформальна освітаuk_UK
dc.subjectдослідницькі умінняuk_UK
dc.subjectнавчально-дослідницька діяльністьuk_UK
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk_UK
dc.titleФормування дослідницьких умінь у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у процесі професійної підготовкиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/apv/2025.1.2-
dc.citation.issue1-
dc.citation.journalTitleActa Paedagogiсa Volynienses-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc378-001.89:373.2.091.12.011.3-051uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4587.pdf379,21 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.