Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБартків, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorАнтонюк, Володимир Зіновійович-
dc.contributor.authorСільчук, Анна Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-09-19T09:59:46Z-
dc.date.available2025-09-19T09:59:46Z-
dc.date.issued2025-08-
dc.identifier.citationБартків О. С., Антонюк В. З., Сільчук А. М. Формування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності. Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. 2025. № 2. 7-14uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28490-
dc.description.abstractАктуальність проблеми зумовлена модифікацією змісту професійної підготовки майбутніх педагогів відповідно до вимог Концепції Нової української школи та Професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні змістового потенціалу педагогіки у формуванні предметнометодичної компетентності в майбутніх педагогів. Для реалізації мети вважаємо за необхідне розкрити такі завдання: 1) уточнити сутність предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів і визначити її формування; 2) виявити змістовий потенціал освітнього компонента (далі ОК) «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності в майбутніх педагогів. Предметно-методична компетентність потрактована як здатність майбутніх педагогів володіти колом компетенцій з предметної спеціальності й методикою відбору та використання змісту, методів, форм організації процесу навчання в закладах загальної середньої освіти й визнання цієї компетентності як особистісної цінності, без сформованості якої професійна діяльність буде не ефективною. Визначено структуру предметно-методичної компетентності, яка включає здатності відбирати й моделювати зміст, використовувати сучасні методи й технології навчання, здійснювати інтегроване навчання, формувати ціннісні ставлення здобувачів освіти й формувати їхні ключові компетентності. Відзначено значний змістовий потенціал освітнього компонента «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності здобувачів педагогічних професій. Зазначено, що під час моделювання (мікровикладання) фрагментів уроків з предметної спеціальності в майбутніх педагогів формуються предметно-методичні здатності відбирати зміст, методи, засоби й форми організації навчання.uk_UK
dc.format.extent7-14-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМіжнародний економіко-гуманітарний університет імені Академіка Степана Дем'янчука.uk_UK
dc.subjectПідготовка педагогівuk_UK
dc.subjectпредметно-методична компетентністьuk_UK
dc.subjectпредметна спеціальністьuk_UK
dc.subjectосвітній компонент «Педагогіка»uk_UK
dc.titleФормування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентностіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.issue2-
dc.citation.journalTitleВісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.subject.udc378:373.2.011.3-051:0uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25461.pdf397,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.