Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28490
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартків, Оксана Степанівна | - |
dc.contributor.author | Антонюк, Володимир Зіновійович | - |
dc.contributor.author | Сільчук, Анна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-19T09:59:46Z | - |
dc.date.available | 2025-09-19T09:59:46Z | - |
dc.date.issued | 2025-08 | - |
dc.identifier.citation | Бартків О. С., Антонюк В. З., Сільчук А. М. Формування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності. Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія. 2025. № 2. 7-14 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28490 | - |
dc.description.abstract | Актуальність проблеми зумовлена модифікацією змісту професійної підготовки майбутніх педагогів відповідно до вимог Концепції Нової української школи та Професійного стандарту вчителя закладу загальної середньої освіти. Мета статті полягає в обґрунтуванні змістового потенціалу педагогіки у формуванні предметнометодичної компетентності в майбутніх педагогів. Для реалізації мети вважаємо за необхідне розкрити такі завдання: 1) уточнити сутність предметно-методичної компетентності майбутніх педагогів і визначити її формування; 2) виявити змістовий потенціал освітнього компонента (далі ОК) «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності в майбутніх педагогів. Предметно-методична компетентність потрактована як здатність майбутніх педагогів володіти колом компетенцій з предметної спеціальності й методикою відбору та використання змісту, методів, форм організації процесу навчання в закладах загальної середньої освіти й визнання цієї компетентності як особистісної цінності, без сформованості якої професійна діяльність буде не ефективною. Визначено структуру предметно-методичної компетентності, яка включає здатності відбирати й моделювати зміст, використовувати сучасні методи й технології навчання, здійснювати інтегроване навчання, формувати ціннісні ставлення здобувачів освіти й формувати їхні ключові компетентності. Відзначено значний змістовий потенціал освітнього компонента «Педагогіка» у формуванні предметно-методичної компетентності здобувачів педагогічних професій. Зазначено, що під час моделювання (мікровикладання) фрагментів уроків з предметної спеціальності в майбутніх педагогів формуються предметно-методичні здатності відбирати зміст, методи, засоби й форми організації навчання. | uk_UK |
dc.format.extent | 7-14 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені Академіка Степана Дем'янчука. | uk_UK |
dc.subject | Підготовка педагогів | uk_UK |
dc.subject | предметно-методична компетентність | uk_UK |
dc.subject | предметна спеціальність | uk_UK |
dc.subject | освітній компонент «Педагогіка» | uk_UK |
dc.title | Формування в майбутніх педагогів предметно-методичної компетентності | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
dc.citation.issue | 2 | - |
dc.citation.journalTitle | Вісник Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені Академіка Степана Дем'янчука. Серія: Педагогіка та психологія | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.subject.udc | 378:373.2.011.3-051:0 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
25461.pdf | 397,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.