Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Андрій-
dc.contributor.authorShevchuk, Andrey-
dc.date.accessioned2014-01-30T16:14:46Z-
dc.date.available2014-01-30T16:14:46Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШевчук А. Етапи розвитку туризму як соціально-економічного й культурно-освітнього явища / А. Шевчук // Молодіжний науковий вісник : Фізичне виховання і спорт / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: І. Я. Коцан та ін.]. - Луцьк, 2013. - Вип. 9. - С. 15-20. - Бібліогр.: 12 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.01-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2841-
dc.description.abstractАналіз літературних джерел дав підставу визначити основні етапи розвитку туризму (пізнавально-тор- говельний, освітньо-виховний, організаційний, радянський, сучасний). Пізнавально-торговельний період харак- теризується відкриттям нових земель, вивченням культури народів, військовими походами та спортивними змаганнями; освітньо-виховний – появою організованих форм туризму, спрямованістю на різнобічне виховання дітей; організаційний – створенням туристичних товариств, клубів, розробкою окремих методик туристич- ної підготовки; радянський – створенням туристичних структур, матеріальної бази; розвитком самодіяль- ного туризму; сучасний – програмно-нормативним забезпеченням, розвитком міжнародного туризму. The analysis of literature has allowed to determine main stages of the tourism development (cognitivecommercial, educative, organizational, Soviet, and modern). The cognitive-trading stage is characterized by the discovery of new lands, the study of people’s culture, military campaigns , and sports competitions. The educative stage is characterized by the emergence of the organized forms of tourism and by the focus on multidimensional parenting. The organizational stage is characterized by the creation of travel companies, clubs, and by the development of individual techniques of tourism training. The Soviet stage is characterized by the creation of travel agencies, the development of amateur tourism, and the creation of the material base. The modern stage is characterized by the creation of the program and regulatory support, and the development of international tourism.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національній уніерситет ім.Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjectісторія розвиткуuk_UK
dc.subjectетапи розвиткуuk_UK
dc.subjecttourismuk_UK
dc.subjectthe history of the developmentuk_UK
dc.subjectthe stages of the developmentuk_UK
dc.titleЕтапи розвитку туризму як соціально-економічного й культурно-освітнього явищаuk_UK
dc.title.alternativeStages of the Development of Tourism as a Socio-economic, Cultural, and Educational Phenomenonuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2013, № 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf142,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.