Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28363
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЄрко, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorБойко, Владислав Андрійович-
dc.date.accessioned2025-07-30T12:05:08Z-
dc.date.available2025-07-30T12:05:08Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБойко В. А. Аналіз та просування бренду на прикладі мережі ресторанів швидкого харчування «KFC» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. В. Єрко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 70 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28363-
dc.description.abstractРобота присвячена комплексному дослідженню брендингу як ключового елементу управління підприємствами у готельно-ресторанній сфері. У першому розділі проаналізовано теоретичні засади брендингу, розкрито сутність понять «бренд» і «брендинг», охарактеризовано етапи створення бренду та механізми його просування. Особлива увага приділена впливу цінностей бренду на формування його репутації та успіх на ринку. У другому розділі здійснено поглиблений аналіз діяльності міжнародної мережі ресторанів швидкого харчування «KFC». Вивчено історію та структуру бренду, проведено фінансово-економічну оцінку функціонування компанії на світовому та українському ринку, а також проаналізовано ефективність застосовуваних стратегій маркетингового просування. У третьому розділі на основі проведеного SWOT-аналізу компанії «KFC» розроблено рекомендації щодо формування ефективної стратегії брендингу для готельно-ресторанного підприємства. Запропоновано підходи до позиціонування бренду, що враховують ринкову специфіку, споживчі очікування та сучасні тенденції у сфері HoReCa. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення брендових стратегій готельно-ресторанних підприємств з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності та ринкової впізнаваності.uk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectстратегія просуванняuk_UK
dc.titleАналіз та просування бренду на прикладі мережі ресторанів швидкого харчування «KFC»uk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації-
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справа-
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boiko V_2025.pdf2,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.