Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28274
Назва: Інтернет-ресурси як фактор активізації публічної участі
Автори: Дунець, Анастасія Володимирівна
Приналежність: Кафедра політології та публічного управління
052 Політологія
Бібліографічний опис: Дунець А. В. Інтернет-ресурси як фактор активізації публічної участі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 052 Політологія / наук. кер. В. М. Пахолок ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк 2025. 69 с.
Дата публікації: 2025
Дата внесення: 16-лип-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Науковий керівник: Пахолок, Василь Миколайович
Теми: інтернет-ресурси
публічна участь
форми публічної участі
політична комунікація
демократичне врядування
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто інтернет-ресурси як чинник активізації публічної участі громадян у процесах управління та прийняття рішень на місцевому та національному рівнях. Проаналізовано сутність публічної участі, її форми та механізми реалізації в умовах цифрового суспільства. Особливу увагу приділено інтернет-платформам, соціальним мережам, електронним петиціям, онлайн-опитуванням та іншим інструментам цифрової демократії, які сприяють залученню громадськості до управлінських процесів. У дослідженні проведено аналіз українського та зарубіжного досвіду використання інтернет-ресурсів для стимулювання громадської активності, а також виявлено основні переваги та ризики такого залучення. Запропоновано практичні рекомендації щодо удосконалення механізмів цифрової участі для посилення демократичного врядування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28274
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:FH_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dunets_2025.pdf938,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.