Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorБондарук, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор-
dc.date.accessioned2025-07-15T10:08:31Z-
dc.date.available2025-07-15T10:08:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТкаченко І. Вербальні та невербальні засоби франкомовного медійного дискурсу. Тези VІ студентського наукового колоквіуму « La philologie romane : le réel et les perspectives » / за заг. ред. Л. В. Бондарук. Луцьк : ВНУ ім. Лесі Українки, 2024. С. 77–79.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28249-
dc.description.abstractМедійний дискурс у франкомовному контексті є важливим елементом комунікації, що включає як вербальні, так і невербальні засоби. Медійний дискурс формується під впливом соціокультурного контексту, в якому він існує. Вербальні засоби, такі, як текст і мова, мають ключове значення для донесення інформації, тоді як невербальні засоби, як-от жести, міміка і візуальні елементи, допомагають створювати емоційний зв'язок із аудиторією. Це дослідження має на меті проаналізувати взаємодію та ефективність функціонування таких засобів у медійному дискурсі.uk_UK
dc.format.extent77-79-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectманіпуляціяuk_UK
dc.subjectпубліцистичний текстuk_UK
dc.subjectлексико-семантичні засобиuk_UK
dc.subjectінтенція мовцяuk_UK
dc.titleВербальні та невербальні засоби франкомовного медійного дискурсуuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceТези VІ студентського наукового колоквіуму « La philologie romane : le réel et les perspectives »-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.relation.references1. Dijk V. Discourse and Context: A Sociocognitive Approach. Cambridge : University Press, 2008. 256 с.uk_UK
dc.relation.references2. Gee J. P. How to Do Discourse Analysis: A Toolkit. London: Routledge, 192 с.uk_UK
dc.relation.references3. Kress G., Leeuwen V, Multimodal T. Discourse: The Modes and Media of Contemporary Communication. London: Arnold, 2001. 224 с.uk_UK
dc.relation.references4. Meyer C. Multimodal Discourse Analysis: An Introduction. Journal of Visual Communication and Image Representation. 2009. Т. 20, № 4. С. 281–293.uk_UK
dc.relation.references5. Ouellet F. L’analyse du discours médiatique. Revue française de sociologie. 2014. Т. 55. № 2. С. 275–298.uk_UK
Розташовується у зібраннях:La philologie romane : le réel et les perspectives

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
77-79.pdf466,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.