Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorКорнійчук, Василь-
dc.date.accessioned2025-07-07T10:12:27Z-
dc.date.available2025-07-07T10:12:27Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationКорнійчук В. Роль штучного інтелекту при вивченні математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 204-205uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28155-
dc.descriptionМатематика як фундаментальна наука вимагає розвитку аналітичного мислення та логіки. Проте для багатьох здобувачів освіти її вивчення є складним через абстрактність понять і необхідність багаторазового повторення. У зв’язку з цим актуальним є дослідження можливостей використання ШІ як інструменту підтримки та персоналізації математичної освіти.uk_UK
dc.description.abstractУ сучасному освітньому середовищі значну увагу приділено цифровізації навчального процесу та використанню інноваційних технологій, серед яких особливе місце посідає штучний інтелект (ШІ), який пропонує нові можливості для персоналізації навчання, автоматизації рутинних обчислень та візуалізації складних математичних понять та розв’язків.uk_UK
dc.format.extent204-205-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectШтучний інтелектuk_UK
dc.subjectосвітня діяльністьuk_UK
dc.subjectматематикаuk_UK
dc.subjectадаптивне навчанняuk_UK
dc.subjectавтоматизовані системи оцінюванняuk_UK
dc.titleРоль штучного інтелекту при вивченні математикиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameЛуцькuk_UK
dc.relation.references1. Вербицький О. Адаптивні освітні системи на основі штучного інтелекту. Інформаційні технології в освіті. 2021. №2. С. 101-106.uk_UK
dc.relation.references2. Глушков А. Програмні засоби перевірки математичних знань. Освітні інновації. 2020. №4. С. 55-60.uk_UK
dc.relation.references3. Конотопчик Д. О., Ройко Л. Л. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century : XLIІІ International scientific and practical conference (October 16-18, 2024). Narva, Estonia. International Scientific Unity, 2024. С. 154-156uk_UK
dc.relation.references4. Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20-21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2025. С. 163-166uk_UK
dc.relation.references5. Ройко Л. Л. Цифрові технології в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023.uk_UK
dc.relation.references6. Токовило Т. С., Спичак Т. С. Використання штучного інтелекту для розв’язання математичних задач. Інноваційна педагогіка. 2025. Випуск 79. Том 2. С. 67-uk_UK
dc.relation.references7. Шевченко Т. Інтерактивні технології в математиці: нові підходи. Математика в школі. 2023. №3. С. 130-135.uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи студентів та аспірантів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
korniichuk.pdf310,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.