Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28155
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Корнійчук, Василь | - |
dc.date.accessioned | 2025-07-07T10:12:27Z | - |
dc.date.available | 2025-07-07T10:12:27Z | - |
dc.date.issued | 2025-06 | - |
dc.identifier.citation | Корнійчук В. Роль штучного інтелекту при вивченні математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 204-205 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28155 | - |
dc.description | Математика як фундаментальна наука вимагає розвитку аналітичного мислення та логіки. Проте для багатьох здобувачів освіти її вивчення є складним через абстрактність понять і необхідність багаторазового повторення. У зв’язку з цим актуальним є дослідження можливостей використання ШІ як інструменту підтримки та персоналізації математичної освіти. | uk_UK |
dc.description.abstract | У сучасному освітньому середовищі значну увагу приділено цифровізації навчального процесу та використанню інноваційних технологій, серед яких особливе місце посідає штучний інтелект (ШІ), який пропонує нові можливості для персоналізації навчання, автоматизації рутинних обчислень та візуалізації складних математичних понять та розв’язків. | uk_UK |
dc.format.extent | 204-205 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | Штучний інтелект | uk_UK |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UK |
dc.subject | математика | uk_UK |
dc.subject | адаптивне навчання | uk_UK |
dc.subject | автоматизовані системи оцінювання | uk_UK |
dc.title | Роль штучного інтелекту при вивченні математики | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Математика. Інформаційні технології. Освіта | - |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Луцьк | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Вербицький О. Адаптивні освітні системи на основі штучного інтелекту. Інформаційні технології в освіті. 2021. №2. С. 101-106. | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Глушков А. Програмні засоби перевірки математичних знань. Освітні інновації. 2020. №4. С. 55-60. | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Конотопчик Д. О., Ройко Л. Л. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century : XLIІІ International scientific and practical conference (October 16-18, 2024). Narva, Estonia. International Scientific Unity, 2024. С. 154-156 | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Ройко Л. Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20-21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2025. С. 163-166 | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Ройко Л. Л. Цифрові технології в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023. | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Токовило Т. С., Спичак Т. С. Використання штучного інтелекту для розв’язання математичних задач. Інноваційна педагогіка. 2025. Випуск 79. Том 2. С. 67- | uk_UK |
dc.relation.references | 7. Шевченко Т. Інтерактивні технології в математиці: нові підходи. Математика в школі. 2023. №3. С. 130-135. | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи студентів та аспірантів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
korniichuk.pdf | 310,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.