Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28117
Назва: | Штучний інтелект та цифрові технології в освіті |
Автори: | Зубко, Максим |
Бібліографічний опис: | Зубко М. Штучний інтелект та цифрові технології в освіті. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 194-196 |
Конференція/захід: | Математика. Інформаційні технології. Освіта |
Дата публікації: | чер-2025 |
Дата внесення: | 2-лип-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Луцьк |
Науковий керівник: | Ройко, Лариса Леонідівна |
Теми: | Штучний інтелект цифрові технології сучасні інформаційні технології чат-бот |
Діапазон сторінок: | 194-196 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні цифрові технології є дієвим засобом організації пізнавальної та творчої діяльності, комунікації і співпраці учасників освітнього процесу, а розвиток цифрової компетентності педагогів – надважливе завдання закладів освіти та освітніх систем. Використання штучного інтелекту (ШІ) та цифрових технологій в освіті відкриває нові можливості для навчання, підвищення ефективності його викладання та персоналізації освітнього процесу. |
Опис: | Штучний інтелект і цифрові технології мають великий потенціал трансформувати сучасну систему освіти, зробити її більш персоналізованою, ефективною та доступною, але їх впровадження вимагає збалансованого підходу, що враховує як технологічні можливості, так і соціальні аспекти навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28117 |
Перелік літератури: | 1. Куцак Л. В. Штучний інтелект у сучасній освіті: перспективи застосування та виклики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2024. Вип. 74. С. 27-37. 2. Конотопчик Д. О., Ройко Л. Л. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century : XLIІІ International scientific and practical conference (October 16-18, 2024). Narva, Estonia. International Scientific Unity, 2024. С. 154-156 3. Ройко Л.Л. Цифрові технології в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023. 4. Ройко Л.Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка. 2025. С. 163-166 5. Собченко Т. М. Штучний інтелект в освітньому процесі: можливості та ризики. Цифрова трансформація освіти і науки : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 берез. 2024. С. 46-49. 6. Мар’єнко М., Коваленко В. Штучний інтелект та відкрита наука в освіті. Фізико-математична освіта. 2023. 38(1), 48–53. 7. Піддубцева О. Потенціал використання технологій штучного інтелекту у закладах вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Педагогіка. 2024. Вип. 71, т. 3. С. 208-213. 8. Штучний інтелект у закладах вищої освіти: рекомендації для викладачів, студентів і працівників ЗВО. URL: https://mon.gov.ua/news/shtuchnyi-intelekt-u-zakladakh-vyshchoi-osvity-rekomendatsii-dlia-vykladachiv-studentiv-i-pratsivnykiv-zvo |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tezy_zubko.pdf | 327,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.