Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28117
Назва: Штучний інтелект та цифрові технології в освіті
Автори: Зубко, Максим
Бібліографічний опис: Зубко М. Штучний інтелект та цифрові технології в освіті. Математика. Інформаційні технології. Освіта: збірник тез доп. XIV міжнар. наук.-практ. конф. (м. Луцьк, 13-15 червн. 2025 р.). Луцьк, 2025. C. 194-196
Конференція/захід: Математика. Інформаційні технології. Освіта
Дата публікації: чер-2025
Дата внесення: 2-лип-2025
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Луцьк
Науковий керівник: Ройко, Лариса Леонідівна
Теми: Штучний інтелект
цифрові технології
сучасні інформаційні технології
чат-бот
Діапазон сторінок: 194-196
Короткий огляд (реферат): Сучасні цифрові технології є дієвим засобом організації пізнавальної та творчої діяльності, комунікації і співпраці учасників освітнього процесу, а розвиток цифрової компетентності педагогів – надважливе завдання закладів освіти та освітніх систем. Використання штучного інтелекту (ШІ) та цифрових технологій в освіті відкриває нові можливості для навчання, підвищення ефективності його викладання та персоналізації освітнього процесу.
Опис: Штучний інтелект і цифрові технології мають великий потенціал трансформувати сучасну систему освіти, зробити її більш персоналізованою, ефективною та доступною, але їх впровадження вимагає збалансованого підходу, що враховує як технологічні можливості, так і соціальні аспекти навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28117
Перелік літератури: 1. Куцак Л. В. Штучний інтелект у сучасній освіті: перспективи застосування та виклики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2024. Вип. 74. С. 27-37.
2. Конотопчик Д. О., Ройко Л. Л. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності учителів інформатики у процесі дистанційного навчання Modern Challenges and Achievements of the Scientific Community of the 21st century : XLIІІ International scientific and practical conference (October 16-18, 2024). Narva, Estonia. International Scientific Unity, 2024. С. 154-156
3. Ройко Л.Л. Цифрові технології в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти Методологічні та методичні аспекти навчання в освітньому процесі НУШ : матеріали Всеукр. інтернет-конф. (м. Луцьк, 15 червн. 2023 р.). Луцьк: ВІППО, 2023.
4. Ройко Л.Л. Роль і місце цифрових технологій в освітньому процесі. Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка : збірник тез доповідей V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 20–21 лютого 2025 року). Полтава : ПНПУ імені В.Г.Короленка. 2025. С. 163-166
5. Собченко Т. М. Штучний інтелект в освітньому процесі: можливості та ризики. Цифрова трансформація освіти і науки : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Харків, 14-15 берез. 2024. С. 46-49.
6. Мар’єнко М., Коваленко В. Штучний інтелект та відкрита наука в освіті. Фізико-математична освіта. 2023. 38(1), 48–53.
7. Піддубцева О. Потенціал використання технологій штучного інтелекту у закладах вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Педагогіка. 2024. Вип. 71, т. 3. С. 208-213.
8. Штучний інтелект у закладах вищої освіти: рекомендації для викладачів, студентів і працівників ЗВО. URL: https://mon.gov.ua/news/shtuchnyi-intelekt-u-zakladakh-vyshchoi-osvity-rekomendatsii-dlia-vykladachiv-studentiv-i-pratsivnykiv-zvo
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_zubko.pdf327,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.