Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.contributor.authorМикитюк, Інна Олексіївна-
dc.date.accessioned2025-06-24T07:55:37Z-
dc.date.available2025-06-24T07:55:37Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.identifier.citationРойко Л. Л., Микитюк І. О. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у навчання вищої математики. Математика. Інформаційні технології. Освіта : зб. статей XIV Міжнар. наук.-практ. конф / Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк , 2025. № 12. С.142-152uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28049-
dc.descriptionЗастосування математики у будь якій галузі дає змогу формалізувати істотні зв’язки між об’єктами, а використання математичної термінології – стисло і точно формулювати проблеми. Математична складова є важливим компонентом професійної підготовки здобувачів освіти різних спеціальностей. Вивчення курсу забезпечує готовність майбутніх фахівців до застосування математики у професійній діяльності та сприяє формуванню ключових компетентностей, таких як логічне мислення, аналітичні здібності, навички моделювання, вирішення нестандартних задач. Якісна математична підготовка є важливою передумовою професійного зростання здобувачів освіти, що допомагає їм стати конкурентоспроможними фахівцями на сучасному ринку праці.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій, як інструменту для підвищення ефективності навчального процесу при вивченні освітнього компонента «Вища математика». Проаналізовано переваги впровадження ІКТ у навчальний процес, включаючи покращення засвоєння теоретичного матеріалу, розвиток критичного мислення, візуалізацію математичних понять, спрощення доступу до навчальних ресурсів. Виокремлено та охарактеризовано дидактичні можливості інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні вищої математики. У ході підготовки статті були використані методи дослідження: порівняльний аналіз теоретичних положень розкритих у науковій та навчально-методичній літературі; спостереження за математичною підготовкою майбутніх фахівців різних нематематичних спеціальностей; узагальнення власного педагогічного досвіду викладання курсу вищої математики. Наведено приклади використання сучасних програмних засобів, таких як комп’ютерні алгебраїчні системи, електронні навчальні платформи та візуалізація математичних моделей, які сприяють покращенню засвоєння теоретичних знань і розвитку практичних навичок здобувачів освіти.uk_UK
dc.format.extent142-152-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.relation.urihttps://drive.google.com/file/d/1vJG6eWeBPkSZ1mizQiZlyJv9uSHZYfJK/viewuk_UK
dc.subjectвища математикаuk_UK
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UK
dc.subjectмайбутній фахівецьuk_UK
dc.subjectсистеми комп’ютерної математикиuk_UK
dc.subjectцифрові інструментиuk_UK
dc.titleІнтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у навчання вищої математикиuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.citation.conferenceМатематика. Інформаційні технології. Освіта-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameм.Луцькuk_UK
dc.relation.references1. Бутузова Ю. В. Досвід використання засобів ІКТ у навчанні математичного аналізу майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2020. Том 75, №1. С. 153-169uk_UK
dc.relation.references2. Ічанька Н. В., Лозицький Д. Ю. Використання математичного апарату та IКТ для розв’язання прикладних задач. Науковий вісник Ужгородського університету. 2023. Том 43, №2. С. 119-129uk_UK
dc.relation.references3. Кіяновська Н. М., Рашевська Н. В., Харджян Н. А. Аналіз методів навчання із використанням інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні вищої математики студентами технічних закладів вищої освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2021. Випуск 194. С. 129-134uk_UK
dc.relation.references4. Клеопа І. А., Тютюнник О. І., Крупський Я. В., Добранюк Ю. В. Особливості використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у вищій математичній освіті. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. 2024. Випуск 72. С. 113-124uk_UK
dc.relation.references5. Мамчич Т. І., Миронюк Л. П., Ройко Л. Л. Досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні математичних дисциплін в умовах дистанційного навчання. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2020. Випуск № 39. С. 70-77uk_UK
dc.relation.references6. Махомета Т. М., Вакалюк Т. А., Тягай І. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання аналітичної геометрії та лінійної алгебри майбутніх учителів фізики й інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Том 67. №5. С. 173-186uk_UK
dc.relation.references7. Миронюк Л. П., Ройко Л. Л. Wolfram|Alpha як засіб оптимізації процесу навчання курсу «Вища математика». Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2020. Випуск № 40. С. 58-64uk_UK
dc.relation.references8. Омелян О. М., Ічанська Н. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання математики. Математика в сучасному технічному університеті : Матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 28-29 грудн. 2017 р.). Київ, 2018. С. 369-372uk_UK
dc.relation.references9. Ребренюк А. П., Луценко А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при вивченні математики у вищих навчальних закладах. Прикладні інформаційні технології : Матеріали IV Всеукр. наук.- практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м. Вінниця, 19 травн., 2023р.). Вінниця, 2023. С. 366-368uk_UK
dc.relation.references10. Ройко Л. Л. Активізація навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів інформатики при вивченні освітнього компонента «Вища математика». Актуальні питання у сучасній науці. Серія «Педагогіка». 2023. №11 (17). С. 996-1009.uk_UK
dc.relation.references11. Ройко Л. Л., Ройко О. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій при викладанні вищої математики для студентів нематематичних спеціальностей. Математика. Інформаційні технології. Освіта. 2019. №6. С. 89- 94uk_UK
dc.subject.udc378.147:004uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
roiko_mykytiuk.pdf3,16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.