Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28042
Назва: | Соціальна адаптація дітей вимушених переселенців у закладі загальної середньої освіти |
Автори: | Ліщук, Богдан Володимирович |
Приналежність: | 231 Соціальна робота Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи |
Бібліографічний опис: | Ліщук Б. В. Соціальна адаптація дітей вимушених переселенців у закладі загальної середньої освіти: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. В. І. Степаненко; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 45 с. |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 23-чер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Степаненко, Вікторія Іванівна |
Теми: | соціальна робота вимушений переселенець внутрішньо переміщена особа дитина заклад загальної середньої освіти соціальна адаптація |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження: сформувати пропозиції щодо вдосконалення роботи із соціальної адаптації дітей вимушених переселенців у закладі загальної середньої освіти. Об’єкт дослідження: соціальна адаптація дітей. Предмет дослідження: особливості, форми, методи і заходи соціальної адаптації дітей вимушених переселенців у закладі загальної середньої освіти. У роботі визначено сутність і чинники соціальної адаптації дитини, охарактеризовано середовище закладу загальної середньої освіти як детермінанту соціальної адаптації дитини, окреслено особливості соціальної адаптації дітей вимушених переселенців до нового освітнього середовища. Здійснено дослідження актуального стану соціальної адаптації дітей вимушених переселенців у закладі загальної середньої освіти. Виявлено, що у роботі з дітьми вимушених переселенців підліткового віку ефективними є тренінгові заняття, які сприяють формуванню згуртованості учасників, розвитку впевненості у власних силах, підвищенню рівня соціальної адаптованості. Проведено тренінг із соціальної адаптації, спрямований на емоційне розвантаження, формування стійкості, навчання дітей навичкам долання тривоги і паніки. Розроблено рекомендації соціальним педагогам як пропозиції щодо вдосконалення роботи із соціальної адаптації дітей вимушених переселенців. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28042 |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lishchuk_2025.pdf | 708,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.