Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28025
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Чернета, Світлана Юріївна | - |
dc.contributor.author | Лошик, Анна Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-20T14:43:42Z | - |
dc.date.available | 2025-06-20T14:43:42Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Лошик А.В. Соціально-педагогічна робота з дітьми з дистантних сімей: робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 231 Соціальна робота / наук. кер. С.Ю. Чернета; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 63 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/28025 | - |
dc.description.abstract | В бакалаврській роботі розкрито сутність поняття дистантна сім’я та її види в теорії та практиці соціальної роботи, визначено основні проблеми виховання дітей в таких сім’ях. Зокрема, дистантна сім’я трактується як специфічна форма родинного устрою, що виникає внаслідок тривалого проживання членів сім’ї окремо один від одного через соціально-економічні, політичні або інші обставини. Охарактеризовано особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми з дистантних сімей. Основними напрямам роботи з такими сім’ями є профілактика, патронаж, соціальний супровід, психокорекційна, психотерапевтична та реабілітаційна робота. Визначено найбільш ефективними формами роботи із дистантними сім’ями є індивідуальна та групова, що передбачає консультпункти, групи самодопомоги і взаємодопомоги, гуртки за інтересами, клуби спілкування, спільне відзначення свят, благодійні акції, екскурсії, походи, спортивні змагання тренінги. В роботі досліджено рівень схильності до дезадаптованої поведінки та агресивності дітей з дистантних сімей. З метою підвищення ефективності соціально-педагогічної роботи з дітьми з дистантних сімей нами обґрунтовано цикл занять, які були призначені для трьох цільових груп: дітей, педагогів та батьків. Ключові слова: дистантна сім’я, соціально-педагогічна робота, діти, заклади освіти. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | соціальна робота | uk_UK |
dc.subject | дистантна сім’я | uk_UK |
dc.subject | соціально-педагогічна робота | uk_UK |
dc.subject | діти | uk_UK |
dc.subject | заклади освіти | uk_UK |
dc.title | Соціально-педагогічна робота з дітьми з дистантних сімей | uk_UK |
dc.type | Bachelor Thesis | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | 231 Соціальна робота | uk_UK |
dc.contributor.affiliation | Кафедра соціальної роботи та педагогіки вищої школи | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Loshyk_2025.pdf | 1,81 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.