Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27947
Назва: | Використання Google Earth як допоміжного засобу для формування компетентнісно орієнтованих завдань у 6 класі на уроках географії. |
Автори: | Ткачук, Надія Михайлівна Гарасимяк, Лідія Миколаївна |
Приналежність: | Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри економічної та соціальної географії географічного факультету, кандидат педагогічних наук, доцент Волинський національний університет імені Лесі Українки, здобувач освіти другого (магістерського рівня вищої освіти географічного факультету |
Бібліографічний опис: | Ткачук Н., Гарасимяк Л. Використання Google Earth як допоміжного засобу для формування компетентнісно орієнтованих завдань у 6 класі на уроках географії. Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів : матеріали IХ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конференції, м. Луцьк, 8-9 листопада 2024 р. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М., 2024. С. 241-243. |
Конференція/захід: | Суспільно-географічні чинники розвитку регіонів |
Дата публікації: | лис-2024 |
Дата внесення: | 17-чер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | ФОП Мажула Ю. М. |
УДК: | 574 |
Теми: | урок географія допоміжні засоби навчання методика |
Діапазон сторінок: | 241-243 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасне суспільство вимагає від людини нових вмінь і навичок. Важливим стало не демонстрація наявності знань, а вміння їх застосовувати в нестандартних ситуаціях. Зважаючи на такі вимоги, в закладах загальної середньої освіти запроваджується компетентнісний підхід, практичною реалізацією якого є розв’язування компетентнісно орієнтованих завдань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27947 |
Перелік літератури: | 1. Вішнікіна Л. П., Діброва І. О. Компетентнісноорієнтовані завдання з географії. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. Budapest, 2015. ІІІ (32), Is. 63. C. 10‒14. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/ bitstream/123456789/7271/1/Vishnikina_KOZ.pdf 2. Гільберг Т. Г., Тарнавська С., Павич Н. Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1‒2 класах закладів загальної середньої освіти на засадах компетентнісного підходу : навч.-метод. посіб.243 Київ : Генеза, 2019. 258 с. URL: https://is.gd/ccbm9r 3. Знайомтеся, Google Earth – путівник для початківців. Bankchart. URL: https://bankchart.com.ua/finansoviy_gid/groshi_rodini/statti/znayomtesya_ google_earth_putivnik_dlya_pochatkivtsiv 4. Мохун С. В., Левонюк Н. М. Компетентнісно орієнтовані завдання міжпредметного змісту як засіб формування природничої компетентності здобувачів освіти. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології а природничих наук в контексті вимог Нової української школи» : збірн. тез доп. V Міжнар. наук.-практ. конф. (18‒19 травня 2023 р.). Тернопіль, 2023. С. 282‒285. URL: http://dspace.tnpu.edu.ua/ bitstream/123456789/28977/1/89_Levonyk_Moxun.pdf 5. Романчук Р. С. Використання картографічних онлайн-ресурсів як інструменту візуалізації інформації на уроках фізичної географії. Полтава. С. 88‒91. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/23724/ 1/27.pdf 6. Шаламов Р. Все про компетентнісно орієнтоване завдання: як його створити? Освіторія. URL: https://osvitoria.media/experience/vse-pro-kompetentnisno-oriyentovane-zavdannyayak-jogo-stvoryty/ |
Тип вмісту: | Conference Abstract |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FGEO) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
conf24.pdf | 629,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.