Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27924
Назва: | Психологічні особливості благополуччя молоді в умовах соціальної напруженості |
Автори: | Подзідзей, Софія Василівна |
Приналежність: | Кафедра практичної психології та психодіагностики 053 Психологія |
Бібліографічний опис: | Подзідзей С. В. Психологічні особливості благополуччя молоді в умовах соціальної напруженості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. М. І. Мушкевич ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 58 с. |
Дата публікації: | 2025 |
Дата внесення: | 16-чер-2025 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Науковий керівник: | Мушкевич, Мирослава Іванівна |
Теми: | психологічне благополуччя соціально-психологічний тренінг соціальна напруженість тривожність відновлюваність |
Короткий огляд (реферат): | Мета дослідження полягає у теоретико-методологічному обґрунтуванні та емпіричному дослідженні психологічних особливостей проявів мовленнєвої тривожності у студентів в процесі їх навчальної діяльності. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади вивчення психологічних особливостей мовленнєвої тривожності у навчальній діяльності студентів. У другому розділі розроблено програму емпіричного дослідження та описаний методичний інструментарій, який використовувався для діагностики особливостей прояву мовленнєвої тривожності у студентів в процесі навчальної діяльності. Здійснено аналіз емпіричних даних вибірки. У третьому розділі обґрунтовано методичні засади практичної роботи та розроблено програму соціально-психологічного тренінгу щодо формування контролю за мовленнєвими проявам студентів. За результатами проведеного аналізу теоретико-емпіричного дослідження зроблено висновки. Практична значущість одержаних результатів полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані в діяльності практичних психологів щодо корекції проявів мовленнєвої тривожності у навчальній діяльності студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27924 |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | FPsy_KR (2025) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
podzidzei_2025.pdf | 775,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.