Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШваб, Анна Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-06-11T13:26:53Z-
dc.date.available2025-06-11T13:26:53Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШваб А. І. Взаємозв’язок мотивації та особистісних особливостей учнів музичної школи : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 Психологія / наук. кер. О. Є. Іванашко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 60 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27882-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота присвячена теоретико-методологічному та емпіричному дослідженню психологічних особливостей взаємозв’язку мотивації та особистісних особливостей учнів музичної школи. У першому розділі здійснено теоретичний аналіз поняття мотивації в науковій літературі з позицій сучасної психології, обґрунтовано психологічні умови та чинники формування мотивації в учнів музичної школи. Встановлено, що мотивацію слід розглядати як динамічний психічний процес, що супроводжує формування мотиву, який проходить через низку стадій та етапів і є результатом взаємодії як внутрішніх, так і зовнішніх факторів. У другому розділі обґрунтовано емпіричну програму вивчення проблеми, та здійснено емпіричну констатацію впливу індивідуально-типологічних особливостей особистості на процес формування мотиву на всіх його етапах. У ході емпіричного дослідження виявлено, що більша частина учнів має високу внутрішню мотивацію до вивчення музики. Цей факт підкреслює наявність значного інтересу та позитивного ставлення до навчального процесу, що є свідченням професійного підходу до освіти. Результати також показали, що є різноманітні рівні мотивації серед учнів, які навчаються музиці. Поряд з тими, хто має високу внутрішню мотивацію, деякі учні задіяли і зовнішню мотивацію, що може свідчити про різні підходи до навчання залежно від особистих та освітніх цілей. Ці висновки підкреслюють значимість індивідуального підходу у навчанні та можливість адаптації навчальних стратегій під специфічні потреби та переваги учнів. Узагальнення теоретичних концепцій і емпіричних досліджень дозволило сформувати цілісне уявлення про багаторівневий характер мотиваційної сфери, особливості її формування та функціонування в умовах музичної освітньої діяльності. Отримані дані можуть бути використані психологами, педагогами, викладачами музичних шкіл та мистецьких студій для розробки ефективних методичних підходів і психолого-педагогічних рекомендацій, спрямованих на підвищення навчальної мотивації учнів та підтримання їхньої стійкої зацікавленості до музичного мистецтва. Матеріали дослідження можуть бути корисними для організації консультаційної роботи з батьками, які зацікавлені у розвитку музичних здібностей своїх дітей, та у проведенні профілактичної роботи з попередження втрати мотивації до навчальної діяльності в мистецькому освітньому середовищі, а також у створенні сприятливого психологічного клімату в колективі учнів музичних навчальних закладів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмотивuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subjectособистісні особливостіuk_UK
dc.subjectучні музичної школиuk_UK
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UK
dc.titleВзаємозв’язок мотивації та особистісних особливостей учнів музичної школиuk_UK
dc.typeBachelor Thesisuk_UK
dc.contributor.affiliationКафедра педагогічної та вікової психологіїuk_UK
dc.contributor.affiliation053 Психологіяuk_UK
Розташовується у зібраннях:FPsy_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shvab_2025.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.