Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27857
Title: Деякі сторінки історії української графіки
Authors: Берлач, Олександр Павлович
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Bibliographic description (Ukraine): Берлач О. П. Деякі сторінки історії української графіки. Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти : матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (с. Світязь Шацького району Волинської області, 23–25 травня 2025 року) ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Львів – Торунь : Liha-Pres, 2025. С. 64-67. DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-18
Conference/Event: Актуальні проблеми розвитку українського та зарубіжного мистецтв: культурологічний, мистецтвознавчий, педагогічний аспекти
Issue Date: May-2025
Date of entry: 9-Jun-2025
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів – Торунь
DOI: https://doi.org/10.36059/978-966-397-500-9-18
Keywords: українська графіка
Ukrainian graphics
літографія
lithography
українська гравюра
Ukrainian engraving
Пересопницьке Євангеліє
The Peresopnytsky Gospel
Хотинський служебник
Khotyn official
Page range: 64-67
Abstract: Українська графіка, маючи довгу та складну історію, є не лише одним із найдавніших образотворчих мистецтв, вона є своєрідним віддзеркаленням духовного, культурного та історичного життя українців, її естетичні, а заразом і комунікативні якості виконують роль вагомого мистецького та інформативного містка в часовому та просторовому вимірі, а художня вартість кращих взірців виводить українське мистецтво графіки в один ряд з найвищими досягненнями світового графічного мистецтва.
Ukrainian graphics, with a long and complex history, is not only one of the oldest fine arts, it is a kind of reflection of the spiritual, cultural and historical life of Ukrainians, its aesthetic and at the same time communicative qualities play the role of a significant artistic and informative bridge in the temporal and spatial dimensions, and the artistic value of the best examples puts Ukrainian graphic art on a par with the highest achievements of world graphic art.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27857
References (Ukraine): 1. Антонович Є. А. Художні техніки у школі. К.: ІЗМН, 1997. – 312 с.
2. Берлач О. П. Графічні техніки в образотворчому мистецтві : навчальний посібник. Луцьк : Волинська обласна друкарня, 2022. 103 с. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20671
3. Куленко М. Основи графічного дизайну. К.: «Кондор», 2006. С. 21-28.
4. Резніченко М.І., Твердохлібова Я.М. Художня графіка. – Тернопіль: Навчальна книга: «Богдан», 2011. – 272 с.
5. Тимошик М. С. Істрія видавничої справи: Підручник. К.: Наша культура і наука, 2003. – 496 с.
References (International): 1. Antonovich E. A. Art Techniques in School. Kyiv: IZMN, 1997. – 312 p.
2. Berlach O. P. Graphic techniques in fine arts: a textbook. Lutsk: Volyn Regional Printing House, 2022. 103 p. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/20671
3. Kulenko M. Fundamentals of Graphic Design. Kyiv: Condor, 2006. pp. 21-28.
4. Reznichenko M.I., Tverdokhlibaeva Y.M. Artistic Graphics. – Ternopil: Textbook: “Bogdan”, 2011. – 272 p.
5. Tymoshyk M. S. History of publishing: Textbook. Kyiv: Our culture and science, 2003. – 496 p.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Наукові роботи (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
berlach_hrafika.pdf307,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.