Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКосюк, Оксана Михайлівна-
dc.date.accessioned2025-05-22T11:21:42Z-
dc.date.available2025-05-22T11:21:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКосюк, О. (2024). Мистецтво як комунікація у гарячих точках планети (на прикладі сучасної сирії). Частина перша.. Інтегровані комунікації, (2 (18), 44-52. https://doi.org/10.28925/2524-2644.2024.185uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27789-
dc.description.abstractУ статті доведено, що в контексті висвітлення глобальних геополітичних катастроф все актуальнішою стає проблема однозначної констатації фактів, оскільки кожен з фігурантів конфлікту відстоює власні погляди на причини, наслідки та розгортання подій. І масмедіа ретранслюють інформаційний різнобій, абсолютно дезорієнтуючи реципієнтів. У цьому легко пересвідчитися, переглянувши, як показують війну у Сирії ЗМІ Америки, Ірану, Британії, Франції, Ізраїлю: одна і та ж подія в їх ситуативних висвітленнях абсолютно не впізнавана. В результаті опрацювання інформаційного простору Афганістану, Ізраїлю, Ірану, Палестини, Сирії, констатовано, що робота масмедій не якісна, їх функції набагато ефективніше виконують старі засоби масової комунікації на кшталт белетристики, кінематографу та інших царин продукування культури. З'ясовано, що найбільш оперативним та актуальним у Сирії виявилось малярство: саме воно знаменувало початок революції гідності 2011 р. і до сьогодні фіксує злочини, вчинені супроти людства. Оскільки цим аспектом комунікації ще ніхто не займався, поставлено за мету за допомогою структуралізму (розмежування напрямів, методів і стилів модернізму), семіотичного та контент- аналізів (виокремлення знакових одиниць комунікації), порівняння (вивчення процесу й досвідів), моделювання (встановлення особливостей течій, напрямів і стилів) тощо дослідити образотворче мистецтво сучасної Сирії як засіб і спосіб комунікації. У результаті з'ясовано, що культура не мовчить. Модерні художники виражають душевні переживання, фіксують військові злочини, б'ють на сполох, аби привернути увагу світових спільнот до сирійської катастрофи. І завдання теорії масової комунікації – показати, як саме вони це роблять. Отже, дослідження розгортається і захоплює все нові царини образної кодифікації. Поки ж доведено, що найвагомішою в знаковому плані виявилася символізація (бо дозволяє ввести в обіг високі абстракції й засвідчити зв'язок поколінь). Символ також допомагає формувати світоглядні позиції репрезентантів численних сирійських релігій (з акцентами на християнстві, магометанстві та юдаїзмі). "Мовою" символів комунікація не лише констатує реальність, а й демонструє способи втечі від її ідеологічних катаклізмів. Однак набираючи рис стереотипності, знаки втрачають естетизм. І картини трансформуються у плакати, мурали, карикатури.uk_UK
dc.format.extent44-52-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиївський столичний університет імені Бориса Грінченкаuk_UK
dc.subjectжурналістикаuk_UK
dc.subjectмасова комунікаціяuk_UK
dc.subjectфактuk_UK
dc.subjectнефікційна творчістьuk_UK
dc.subjectфілософіяuk_UK
dc.subjectмалярствоuk_UK
dc.subjectсимволізмuk_UK
dc.titleМистецтво як комунікація у гарячих точках планети (на прикладі сучасної сирії). Частина першаuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.28925/2524-2644.2024.185-
dc.citation.issue2(18)-
dc.citation.journalTitleІнтегровані комунікації-
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameКиївuk_UK
dc.subject.udc366.637uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2524-2644.2024.185.pdf542 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.