Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27762
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРойко, Лариса Леонідівна-
dc.date.accessioned2025-05-21T09:17:25Z-
dc.date.available2025-05-21T09:17:25Z-
dc.date.issued2025-02-28-
dc.identifier.citationРойко Л. Л. Реалізація професійного розвитку майбутнього вчителя інформатики у процесі магістерської підготовки. Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти : збірник матеріалів ІІ всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Дніпро, 28 лютого 2025 р.). Дніпро, 2025. С.373-375uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27762-
dc.descriptionНавчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти є важливим етапом підготовки майбутніх вчителів інформатики у процесі якого розширюються знання, вміння, навички; формуються загальні та спеціальні (фахові, предметні) компетентності; набуваються програмні результати навчання; відбувається професійне становлення; вдосконалюється практичний досвід, необхідний для успішної педагогічної діяльності.uk_UK
dc.description.abstractОдним із завдань закладів загальної середньої освіти є підготовка здобувачів освіти до життя в інформаційному суспільстві, що обумовлено стрімким розвитком інформаційних технологій, інформатизацією та глобалізацією практично усіх сфер людської діяльності, у тому числі, і упровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес.uk_UK
dc.format.extent373-375-
dc.language.isoukuk_UK
dc.subjectЦифрова грамотністьuk_UK
dc.subjectкритичне мисленняuk_UK
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UK
dc.titleРеалізація професійного розвитку майбутнього вчителя інформатики у процесі магістерської підготовкиuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
dc.citation.conferenceОсобистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти-
dc.contributor.affiliationВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
dc.coverage.placenameДніпроuk_UK
dc.relation.references1. Дальнікова Л., Максимек І. Реалізація професійного розвитку вчителя інформатики сучасного закладу загальної середньої освіти. Академічні візії. 2024. Випуск 35. С. 1-10uk_UK
dc.relation.references2. Ковтанюк М. Визначення понять фахової та професійної компетентностей вчителя інформатики у працях вітчизняних вчених. Věda a perspektivy. 2022. № 11(18). С.145-154uk_UK
dc.relation.references3. Освітньо-професійна програма «Середня освіта. Інформатика» другого (магістерського) рівня вищої освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2023. 15 сuk_UK
dc.relation.references4. Павлова Н. Професійна компетентність майбутнього вчителя інформатики як предмет науково-методичних досліджень. Наукові знання. Серія педагогіка. 2020. №2. С.54-60uk_UK
dc.relation.references5. Ройко Л.Л. Формування педагогічного іміджу майбутнього вчителя інформатики у процесі магістерської підготовки. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 8(14). С.897-908uk_UK
dc.relation.references6. Ройко Л. Л. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики у процесі вивчення вищої математики. Цифрові інструменти у сучасній освіті : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць II наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 31 жовтн. 2023). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2023. C. 144-149uk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
roiko_2025.pdf834,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.