Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27762
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ройко, Лариса Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2025-05-21T09:17:25Z | - |
dc.date.available | 2025-05-21T09:17:25Z | - |
dc.date.issued | 2025-02-28 | - |
dc.identifier.citation | Ройко Л. Л. Реалізація професійного розвитку майбутнього вчителя інформатики у процесі магістерської підготовки. Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти : збірник матеріалів ІІ всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Дніпро, 28 лютого 2025 р.). Дніпро, 2025. С.373-375 | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27762 | - |
dc.description | Навчання на другому (магістерському) рівні вищої освіти є важливим етапом підготовки майбутніх вчителів інформатики у процесі якого розширюються знання, вміння, навички; формуються загальні та спеціальні (фахові, предметні) компетентності; набуваються програмні результати навчання; відбувається професійне становлення; вдосконалюється практичний досвід, необхідний для успішної педагогічної діяльності. | uk_UK |
dc.description.abstract | Одним із завдань закладів загальної середньої освіти є підготовка здобувачів освіти до життя в інформаційному суспільстві, що обумовлено стрімким розвитком інформаційних технологій, інформатизацією та глобалізацією практично усіх сфер людської діяльності, у тому числі, і упровадженням інформаційно-комунікаційних технологій в освітній процес. | uk_UK |
dc.format.extent | 373-375 | - |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.subject | Цифрова грамотність | uk_UK |
dc.subject | критичне мислення | uk_UK |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UK |
dc.title | Реалізація професійного розвитку майбутнього вчителя інформатики у процесі магістерської підготовки | uk_UK |
dc.type | Conference Abstract | uk_UK |
dc.citation.conference | Особистість та освіта в умовах сучасних соціокультурних викликів: ціннісно-світоглядні та науково-методичні аспекти | - |
dc.contributor.affiliation | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.coverage.country | UA | uk_UK |
dc.coverage.placename | Дніпро | uk_UK |
dc.relation.references | 1. Дальнікова Л., Максимек І. Реалізація професійного розвитку вчителя інформатики сучасного закладу загальної середньої освіти. Академічні візії. 2024. Випуск 35. С. 1-10 | uk_UK |
dc.relation.references | 2. Ковтанюк М. Визначення понять фахової та професійної компетентностей вчителя інформатики у працях вітчизняних вчених. Věda a perspektivy. 2022. № 11(18). С.145-154 | uk_UK |
dc.relation.references | 3. Освітньо-професійна програма «Середня освіта. Інформатика» другого (магістерського) рівня вищої освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, 2023. 15 с | uk_UK |
dc.relation.references | 4. Павлова Н. Професійна компетентність майбутнього вчителя інформатики як предмет науково-методичних досліджень. Наукові знання. Серія педагогіка. 2020. №2. С.54-60 | uk_UK |
dc.relation.references | 5. Ройко Л.Л. Формування педагогічного іміджу майбутнього вчителя інформатики у процесі магістерської підготовки. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 8(14). С.897-908 | uk_UK |
dc.relation.references | 6. Ройко Л. Л. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики у процесі вивчення вищої математики. Цифрові інструменти у сучасній освіті : матеріали доповідей (статей, тез) учасників/учасниць II наук.-практ. інтернет-конф. (м. Луцьк, 31 жовтн. 2023). Луцьк : КЗВО «Луцький педагогічний коледж». 2023. C. 144-149 | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
roiko_2025.pdf | 834,64 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.