Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27678
Title: Інноваційні підходи до забезпечення сталого розвитку готельно-ресторанного бізнесу
Authors: Лисюк, Тетяна Василівна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, доцент кафедри готельно--ресторанної справи, туризму і рекреаціїї географічного факультету, кандидат педагогіічних наук, доцент
Bibliographic description (Ukraine): Лисюк Т. В. Інноваційні підходи до забезпечення сталого розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. 2025. Вип. 72. DOI : https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-97.
Journal/Collection: Економіка та суспільство
Issue: 72
Issue Date: 24-Feb-2025
Date of entry: 28-Apr-2025
Country (code): UA
ORCID Id: 0000-0003-1629-9652
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2025-72-97
UDC: 640.4:338.48
Keywords: інноваційні підходи
сталий розвиток
готельно-ресторанний бізнес
цифрові технології
зелений маркетинг
Abstract: Сталий розвиток готельно-ресторанного бізнесу є ключовим викликом, що вимагає інтеграції інноваційних технологій та стратегій для забезпечення конкурентоспроможності, екологічної відповідальності, фінансової ефективності та соціальної стійкості підприємств. В умовах глобалізації, цифровізації та зростаючого екологічного тиску, традиційні моделі ведення готельно-ресторанного бізнесу більше не можуть забезпечити довготривалий успіх. Тому впровадження інноваційних підходів є необхідною умовою для досягнення сталого розвитку та формування нових конкурентних переваг. У статті проведено комплексний аналіз ключових інноваційних тенденцій, що визначають майбутнє готельно-ресторанного бізнесу, зокрема впровадження цифрових технологій (АСУ, ШІ, Big Data). Такі технології оптимізують бізнес-процеси, покращують комунікацію з клієнтами, персоналізують послуги та підвищують ефективність управління.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27678
References (Ukraine): 1. Андренко І., Шестірко А. Особливості функціонування готельних ланцюгів в Україні. Економіка та суспільство. 2022. № 40. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-6
2. Банєва І. О., Величко О. В. Сучасні підходи до організації готельно-ресторанного бізнесу. Modern Economics. 2022. № 36. С. 6–11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-01
3. Кузнєцова А.Штучний інтелект у маркетингу: переваги і приклади використання. Webpromo. 2023. URL: https://webpromo.ua/ua/blog/shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladivikoristannya/9.
4. Лисюк, Т., Терещук, О., & Пасічник, М.Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство, (40). 2022. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-117.
5. Лисюк, Т. Інноваційні рішення в готельно-ресторанному бізнесі: технології автоматизації та персоналізації послуг. Економіка та суспільство, (67). 2024. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-1310.
6. Тищук І., Ільїна О.Digital-технології у сучасному туристичному бізнесі: особливості розвитку та перспективи. Економічний форум. 2023. 1(4). С. 38–50. DOI: http://dx.doi.org/10.36910/6775-2308-8559-2023-4-58.
7. Тітомир Л. А., Коротич О. М., Халілова-Чуваєва Ю. О. Екологізація готелів як напрям розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Економіка харчової промисловості. 2021. Т. 13. Вип. 3. С. 88–93. URL: https://journals.onaft.edu.ua/index.php/fie/article/view/2136/2322
References (International): 1. Andrenko, I., Shestirko, A. (2022). Osoblyvosti funktsionuvannya hotelʹnykh lantsyuhiv v Ukrayini [Peculiarities of the operation of hotel chains in Ukraine]. Ekonomika ta suspilʹstvo, no. 40. DOI: https://doi.org/10.32782/2 524-0072/2022-40-6 (in Ukrainian)
2. Banyeva, I., Velychko, O. (2022). Modern approaches to the organization of the hotel and restaurant business. Modern Economics, vol. 36, pp. 6–11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V36(2022)-01 (in Ukrainian)
3. Kuznietsova, A. (2023). Shtuchnyi intelekt u marketynhu: perevahy i pryklady vykorystannia [Artificial intel-ligence in marketing: advantages and examples of use]. Webpromo. Available at: https://webpromo.ua/ua/blog/ shtuchnij-intelekt-u-marketingu-perevagi-i-prikladivikoristannya
4. Lysiuk, T., Tereshchuk, O., & Pasichnyk, M. (2022). Innovatsiini tekhnolohii u hotelno-restorannomu hospodarstvi [Innovative technologies in hotel and restaurant management]. Ekonomika ta suspilstvo – Economics andSociety, (40). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-11.7
5. Lysiuk, T. (2024). Innovatsiini rishennia v hotelno-restorannomu biznesi: tekhnolohii avtomatyzatsii ta person-alizatsii posluh [Innovative solutions in the hotel and restaurant business: automation and personalization technol-ogies]. Ekonomika ta suspilstvo – Economics and Society, (67). Available at: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-67-13
6. Tyshchuk, I., & Ilina, O. (2023). Digital-tekhnolohii u suchasnomu turystychnomu biznesi: osoblyvosti roz-vytku ta perspektyvy [Digital technologies in modern tourism business: development features and prospects]. Ekonomichnyi forum – Economic Forum, vol. 1(4), pp. 38–50. Available at: http://dx.doi.org/10.36910/6775- 2308-8559-2023-4-5
7. Titomyr, L. A., Korotych, O. M., Khalilova-Chuvayeva, Yu. O. (2021). Ekolohizatsiya hoteliv yak napryam rozvytku hotelʹno-restorannoho biznesu [Greening of hotels as a direction of hotel and restaurant business development.]. Ekonomika kharchovoyi promyslovosti, vol. 13, Iss. 3, pp. 88–93.
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2524-0072/2025-72-97.pdf360,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.