Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2755
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовгаль, Василь-
dc.contributor.authorDovgal, Vasyl-
dc.date.accessioned2014-01-21T13:59:34Z-
dc.date.available2014-01-21T13:59:34Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationДовгаль В. Наукове обґрунтування експериментальної методики занять для школярів – підлітків із затримкою психічного розвитку / В. Довгаль // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. № 1(21) / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2012. – C. 98–102.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 612:796-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2755-
dc.description.abstractУ дослідженнях останніх років відзначається тенденція зростання кількості дітей із відхиленнями фізичного та психічного здоров’я. Значну частину серед них займають особи із затримками психічного розвитку, яких на фоні загального погіршення дитячого здоров’я стає дедалі більше. Мета дослідження полягає в науково-теоретичному обґрунтуванні змісту варіативної частини шкільної програми з фізичної культури для школярів – підлітків із затримкою психічного розвитку. З урахуванням проаналізованої літератури та отриманих даних визначено, що експериментальна методика підвищення рівня фізичних можливостей і стану фізичного здоров’я школярів підліткового віку із затримкою психічного розвитку має містити такі положення. Слід ураховувати вік, стать, тренованість та вікові темпи приросту рухових якостей школярів із затримкою психічного розвитку; уключати навантаження, спрямовані на покращення фізичної працездатності, та фізичні вправи різнобічного спрямування із залученням до роботи великих м’язових груп. Фізичне виховання школярів підліткового віку із затримкою психічного розвитку має бути спрямоване на певну трудову діяльність, тобто мати професійно-прикладний характер. Researches of the latest years are marked by the increasing of amount of children with mental and physical retardation. A huge part of these children make up children with mental retardation, and this number is constantly increasing. The aim of the research is to scientifically and theoretically ground the variable part of physical culture program for teenage pupils with mental retardation. It is needed to take into account age, sex, level of training practice, growth tempo of motor qualities of pupils with mental retardation. It is necessary to include loads aimed at development of big muscle groups. Physical education of teenage pupils with mental retardation must be aimed at certain labor activity, have professionally applied character.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectметодика занятьuk_UK
dc.subjectзатримка психічного розвиткуuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectпрофесійно-прикладнеuk_UK
dc.subjectlessons methodologyuk_UK
dc.subjectmental retardationuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectprofessionally applieduk_UK
dc.titleНаукове обґрунтування експериментальної методики занять для школярів підлітків із затримкою психічного розвиткуuk_UK
dc.title.alternativeScientific Basis of an Experimental Methodology for Teenage Pupils with Mental Retardationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2013, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dovgal.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.