Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27208| Назва: | Формування зв’язного мовлення в дітей з інтелектуальними порушеннями як предмет наукового дослідження |
| Автори: | Капітула, Мар'яна Станіславівна |
| Бібліографічний опис: | Капітула М. Формування зв’язного мовлення в дітей з інтелектуальними порушеннями як предмет наукового дослідження. Scientific trends in the development of education in universities: The 17th International scientific and practical conference (Desember 24 – 27, 2024). Athens, Greece. 2024. С. 195-197. |
| Конференція/захід: | “Scientific trends in the development of education in universities |
| Дата публікації: | 24-гру-2024 |
| Дата подання: | 2-лис-2024 |
| Дата внесення: | 20-січ-2025 |
| Місце видання, проведення: | Athens, Greece. International Science Group. |
| Теми: | корекційно-розвивальна робота порушення інтелекту мовленнєвий розвиток формування зв'язного мовлення |
| Діапазон сторінок: | 195-197 |
| Короткий огляд (реферат): | Сучасні зміни в системі освіти спрямовані на максимальну корекційно- розвивальну роботу з дітьми з інтелектуальними порушеннями (ІП) на їх інтелектуальний та мовленнєвий розвиток. У зв’язку з цим питання формування зв’язного мовлення привертає особливу увагу науковців і практиків таких як: О. Бєлова, Л. Варзацька, І. Ісард, Д. Пор-тер, Л. Реш, В. Синьов, І. Сухіна, В. Тищенко, О. Чеботарьова, Г. Шелегова, М. Шеремет, Л. Щерба. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27208 |
| Перелік літератури: | 1. Боряк О. Теорія і практика формування мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку: дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.03. Київ, 2019. 568с. URL: https://repository.sspu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/4e1cc303-305c-4ae5- a861-c53a75f51866/content 2. Виготський Л. Мислення та мова. Харків: Майстри психології, 2021. 432с. 3. С. Геращенко, І. Матющенко Особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними пору-шеннями. Науковий часопис. 2023. No 44. С. 24–28. URL: https://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/41786/Matiushchenko_ Herashchenko.pdf?sequence=1&isAllowed=y 4. Піаже Ж. Мова та мислення дитини : підручник. Харків : Форс, 2020. 352 с |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| kapitula_3.pdf | 148,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.