Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27124| Назва: | Значення та практика MINDFULNESS в ефективності вивчення іноземних мов та підтримці мотивації |
| Автори: | Канонік, Наталія Петрівна |
| Бібліографічний опис: | Канонік Н. Значення та практика MINDFULNESS в ефективності вивчення іноземних мов та підтримці мотивації. Пріоритети германської і романської філології: збірник матеріалів XVІІІ Міжнародної наукової конференції імені професора Євгенії Гороть 21-23 червня 2024 року. Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки. 2024. С. 29-31 |
| Конференція/захід: | Пріоритети германської і романської філології |
| Дата публікації: | 26-вер-2024 |
| Дата внесення: | 13-січ-2025 |
| Країна (код): | UA |
| Місце видання, проведення: | Волинський національний університет імені лусі Українки |
| Теми: | методика викладання уважність mindfulness |
| Діапазон сторінок: | 29-31 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27124 |
| Тип вмісту: | Conference Abstract |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Mindfulness.pdf | 1,31 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.