Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27119| Title: | Формування структури знань і критичного мислення у сфері практичного програмування |
| Authors: | Головін, Микола Борисович Головіна, Ніна Анатоліївна Гузачов, Дмитро Михайлович |
| Affiliation: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Bibliographic description (Ukraine): | Головін М., Головіна Н., Гузачов Д. Формування структури знань і критичного мислення у сфері практичного програмування. Педагогічні читання імені професора Петра Гусака: матеріали круглого столу (02 жовтня 2024 р.) / за ред. С. Ю. Чернети та ін. Луцьк, 2024. С. 21-24 |
| Conference/Event: | Педагогічні читання імені професора Петра Гусака |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 13-Jan-2025 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| UDC: | 37(082) |
| Keywords: | критичне мислення рефлексія методика навчання структура знань |
| Page range: | 21-24 |
| Abstract: | Метою роботи є виявлення та формалізація структури знань та механізму критичного мислення, що проявляється в процесі практичного програмування моделей фізичних явищ та процесів. Механізм критичного мислення подається у термінах формальної логіки, де окремі кроки представляються у вигляді аналізу, синтезу, індукції, дедукції, абстрагування, узагальнення, конкретизації. Структуру знань подано сукупністю конструктів, які зображаються у вигляді трикутників. Ці конструкти утворюють ерархічну конструкцію, яка в процесі навчання еволюціонує в напрямку розростання цілісними логічно завершеними блоками - конструктами. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/27119 |
| Content type: | Conference Abstract |
| Appears in Collections: | Наукові роботи (FITM) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| knowledge_structures.pdf | 586,26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.