Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2704
Назва: Роль рухливих ігор в удосконаленні навчально-тренувального процесу юних метальників молота на початковому етапі багаторічної підготовки
Інші назви: Role of Motive Games in Improving of Study-Training Process of yYoung Hammer Throwers in Early Years of Preparation
Автори: Черкашин, Р.
Cherkashyn, R.
Бібліографічний опис: Черкашин, Р. Роль рухливих ігор в удосконаленні навчально-тренувального процесу юних метальників молота на початковому етапі багаторічної підготовки / Р. Черкашин // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. – Луцьк, 2012. – № 4(20). – С. 500-502. – Бібліогр.: 9 назв.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 15-січ-2014
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім.Лесі Українки
Теми: метання молота
ігровий метод
рухливі ігри
навчально-тренувальний процес
фізична підготовленість
hammer throw
game method
outdoor games
training process
physical fitness
Короткий огляд (реферат): У статті надано результати експерименту, присвяченого вивченню та ефективності застосування ігрового методу для розвитку координаційних здібностей у дітей 13–15 років, які займаються метанням моло-та. На основі отриманих результатів можна зробити висновок, що зростання показників координаційних здібностей позитивно вплинуло на засвоєння техніки метання молота. У дівчат експериментальної групи показники покращилися на 28,97 %, відносно початку експерименту. У хлопців цей показний склав 19,95 %. Висновки дослідження дають змогу сформувати рекомендації тренерам з легкої атлетики, які спеціалізуються у метанні молота, для проведення навчально-тренувальних занять з юними метальниками The article presents the results of experimental work devoted to study of effectiveness of applying of game method for training of coordination abilities among 13-15 specialized in hammer throwing. On the basis of received results we may make a conclusion that raising of indices of coordination abilities positively affected mastering of hammer throwing technic. Girls of the experimental group improved their performance in comparison with the beginning of the experiment on 28.97%, boys 19.95%. Conclusions of the study give us an opportunity to provide practical guidance in athletics coaches who specialize in throwing the hammer, for educational and training sessions with young hammer throwers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/2704
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2012, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anot117.pdf317,64 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.