Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26965| Назва: | Методика вивчення модуля “Веб технології” у закладах загальної середньої освіти |
| Автори: | Федоренко, Максим Петрович |
| Приналежність: | Кафедра загальної математики та методики навчання інформатики 014 Середня освіта (Інформатика) |
| Бібліографічний опис: | Федоренко М. П. Методика вивчення модуля “Веб технології” у закладах загальної середньої освіти: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Інформатика)/ наук. кер. О. М. Собчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 79 с |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 6-січ-2025 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Собчук, Оксана Миколаївна |
| Теми: | методика навчання веб-технології HTML CSS JavaScript адаптивний дизайн цифрова грамотність проєктний метод кейс-методи інтерактивне навчання старша школа компетентнісний підхід інформатика модульне навчання |
| Короткий огляд (реферат): | Робота присвячена дослідженню та вдосконаленню методики викладання вибіркового модуля «Веб-технології» у старшій школі. У процесі дослідження проаналізовано зміст навчальної програми з інформатики для 10–11 класів, визначено місце модуля «Веб-технології» у формуванні сучасних цифрових компетентностей учнів. Особливу увагу приділено теоретичним засадам викладання веб-технологій, що охоплюють підходи, принципи навчання та ключові компетентності, необхідні для успішного опанування матеріалу. Детально розглянуто навчальний зміст модуля – HTML, CSS, JavaScript та основи адаптивного дизайну. Запропоновано методичні рекомендації щодо застосування проєктних і кейс-методів, індивідуальних та групових завдань, а також наведено приклади уроків, практичних завдань і проєктів. Результати апробації представлених методичних підходів свідчать про підвищення мотивації учнів, формування їх критичного мислення, творчих навичок та поглиблення розуміння веб-технологій, що загалом сприяє підвищенню якості навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26965 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| fedorenko_2024.pdf | 548,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.