Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26821| Title: | Формування культури спілкування молодших школярів на уроках української мови |
| Authors: | Павлович, Софія Олексіївна |
| Affiliation: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Павлович С. О. Формування культури спілкування молодших школярів на уроках української мови : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. Н. В. Іовхімчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Submitted date: | 2024 |
| Date of entry: | 30-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Іовхімчук, Наталія Володимирівна |
| Keywords: | мова мовлення мовленнєвий етикет культура спілкування |
| Abstract: | У кваліфікаційній роботі теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику формування культури спілкування молодших школярів на уроках української мови; проаналізовано наукову літературу з досліджуваної проблеми з метою визначення сутності цієї проблеми та з’ясування теоретичних засад дослідження; розкрито зміст поняття «культура спілкування»; виявлено стан сформованості культури спілкування молодших школярів на уроках української мови; розроблено і впроваджено в шкільну практику систему вправ і завдань, що сприяє формуванню культури спілкування молодших школярів на уроках української мови, яка може використовуватися для створення методичних посібників, практичних занять із методики викладання української мови, теорії і практики розвитку мовлення. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26821 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pavlovych_2024.pdf | 723,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.