Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26820| Title: | Індивідуально-диференційоване навчання молодших школярів на уроках літературного читання |
| Authors: | Мосюк, Оксана Анатоліївна |
| Affiliation: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Мосюк О. А. Індивідуально-диференційоване навчання молодших школярів на уроках літературного читання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. Н. В. Іовхімчук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 85 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Submitted date: | 2024 |
| Date of entry: | 30-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Іовхімчук, Наталія Володимирівна |
| Keywords: | індивідуалізація диференціація індивідуальне навчання диференційований підхід читання говоріння |
| Abstract: | У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику індивідуально-диференційованого навчання молодших школярів на уроках літературного читання; схарактеризовано індивідуально-диференційоване навчання молодших школярів як наукову проблему; з’ясовано сутність індивідуально-диференційованого підходу в навчанні молодших школярів; виявлено стан сформованості індивідуально-диференційованого навчання молодших школярів на уроках літературного читання; визначено вихідні позиції експериментально-дослідницького навчання; розроблено систему індивідуально-творчих завдань для здійснення диференційованого навчання молодших школярів. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26820 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Mosiuk_2024.pdf | 628,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.