Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26786
Назва: | Інновація vs традиція чи діалектичний синтез протилежностей (на прикладі викладання іноземних мов студентам нелінгвістичних спеціальностей у ЗВО) |
Автори: | Крюкова, Юлія Дмитрівна |
Бібліографічний опис: | Крюкова Ю. Д. Інновація vs традиція чи діалектичний синтез протилежностей (на прикладі викладання іноземних мов студентам нелінгвістичних спеціальностей у ЗВО). Інноваційна педагогіка. 2024. Вип. 75. 148-153. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/75.28 |
Журнал/збірник: | Інноваційна педагогіка |
Випуск/№ : | 75 |
Дата публікації: | лис-2024 |
Дата подання: | вер- 2 |
Дата внесення: | 27-гру-2024 |
Країна (код): | UA |
DOI: | https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/75.28 |
Теми: | інноваційна педагогіка діалектичний синтез традиція/інновація професійна освіта іншомовна комунікативна компетентність заклад вищої освіти інноваційний освітній простір |
Діапазон сторінок: | 148-153 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність розвідки першочергово спричинена світовим змінами у соціокультурному, політичному, економічному вимірах, численними глобалізаційними процесами, тотальною дигіталізацією та науковотехнічним прогресом загалом, що неминуче екстраполюється й на освітній простір, де народжують якісно нові освітні стандарти, норми та форми, вимальовується новітня стратегічна скерованість, оновлюються комплектуючі навчального та учбово-виховного процесів. Метою дослідження є спроба коротко окреслити досвід минулого у викладанні іноземних мов, виокремити головне та переосмислити узвичаєне у новому контексті. Проаналізувати як саме поєднання традиційних та інноваційних підходів розширить розмаїття форм й прикладний інструментарій навчального забезпечення, рекомбінує освітні цілі та завдання, допоможе створити індивідуальні навчальні траєкторії у відповідності з реаліями сьогодення, адаптує загальне вивчення іноземної мови під вузькі потреби професійно орієнтованого навчання та інше. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26786 |
Перелік літератури: | Білуха М. Т. Методологія наукових досліджень: Підручник. Київ: АБУ, 2002. 480 с. Кікоть Г. В. STEM-освіта як засіб формування критичного мислення учнів на уроках англійської мови. Таврійський вісник освіти. 2019. Вип. 1. С. 62–69. Tapscott D., Anthony D. Williams Wikinomics: How Mass Collaboration Changes Everything. United States: Portfolio Hardcover, 2006. 320 p. Що таке Синтез? Вікіпедія : веб-сайт. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B8%D0 %BD%D1%82%D0%B5%D0%B7 (дата звернення: 26. 09. 2024) |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30.pdf | 204,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.