Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26615| Назва: | Теоретичні та методологічні основи вивчення рівнянь та нерівностей з модулем | 
| Автори: | Мігдаль, Ганна Андріївна | 
| Приналежність: | Кафедра теорії функцій та методики навчання математики 014 Середня освіта (Математика) | 
| Бібліографічний опис: | Мігдаль Г. А. Теоретичні та методологічні основи вивчення рівнянь та нерівностей з модулем : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 014 Середня освіта (Математика) / наук. кер. Н. Й. Падалко ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 71 с. | 
| Дата публікації: | 2024 | 
| Дата внесення: | 17-гру-2024 | 
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки | 
| Науковий керівник: | Падалко, Ніна Йосипівна | 
| Теми: | модуль рівняння з модулем нерівності з модулем методика навчання desmos інформаційно-комунікаційні технології | 
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі досліджено теоретичні, методологічні та практичні підходи до вивчення рівнянь і нерівностей з модулем у шкільному курсі математики. Перший розділ роботи присвячений теоретичним основам: розглядаються історичні аспекти розвитку поняття модуля, методи розв’язування задач цього типу, а також місце даної теми у шкільному курсі математики. У другому розділі аналізується застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для вивчення рівнянь та нерівностей з модулем. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26615 | 
| Тип вмісту: | Master Thesis | 
| Розташовується у зібраннях: | FITM_KR (2024) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| migdal_2024.pdf | 3,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
