Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26587| Title: | Формування геометричних знань і навичок здобувачів початкової освіти на засадах діяльнісного підходу |
| Authors: | Фрончко, Катерина Андріївна |
| Affiliation: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Фрончко К. А. Формування геометричних знань і навичок здобувачів початкової освіти на засадах діяльнісного підходу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. І. О. Кашуб’як ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 72 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 17-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Кашуб’як, Ірина Олександрівна |
| Keywords: | геометричні знання і навички діяльнісний підхід здобувачі початкової освіти методика формування геометричних знань і навичок здобувачів початкової освіти |
| Abstract: | У випускній кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні основи формування геометричних знань і навичок здобувачів початкової освіти на засадах діяльнісного підходу. Проаналізовано поняття «діяльнісний підхід» у системі початкової освіти, здійснено аналіз Типових освітніх програм початкової освіти в контексті формування геометричних знань і навичок молодших школярів. Наукова новизна дослідження полягає в розробці методики формування геометричних знань і навичок здобувачів початкової освіти на засадах діяльнісного підходу. Результати експерименту підтвердили дієвість запропонованої методики. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26587 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Fronchko_2024.pdf | 2,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.