Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26579| Title: | Формування steam-компетентностей молодших школярів засобами проєктного методу |
| Authors: | Герасимчук, Ганна Петрівна |
| Affiliation: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Герасимчук Г. П. Формування steam-компетентностей молодших школярів засобами проєктного методу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. Р. М. Пріма ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 67 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 17-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Пріма, Раїса Миколаївна |
| Keywords: | засіб компетентності метод молодший школяр початкова школа steam steam-освіта |
| Abstract: | У кваліфікаційній роботі обґрунтовано й експериментально перевірено методику (зміст, форми, методи, засоби) формування steam-компетентностей молодших школярів засобами проєктного методу; розкрито сутність феномену STEAM як інноваційного тренду в освіті, зміст і структуру поняття «steam-компетентності»; виявлено стан сформованості steam-компетентностей молодших школярів засобами проєктного методу в сучасній практиці НУШ; подальшого розвитку набули функційні можливості проєктного методу як засобу реалізації steam-освіти у початковій школі. Матеріали дослідження можуть бути використані вчителями початкових класів у процесі організації освітнього процесу в початковій школі, підготовки навчально-методичних рекомендацій, здобувачам вищої освіти під час написання курсових, випускних кваліфікаційних робіт. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26579 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Gerasymchuk_2024.pdf | 910,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.