Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26568| Title: | Формування культури здоров’язбереження здобувачів початкової освіти засобами гейміфікації |
| Authors: | Калитюк, Наталія Петрівна |
| Affiliation: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Калитюк Н. П. Формування культури здоров’язбереження здобувачів початкової освіти засобами гейміфікації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. Р. М. Пріма ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 61 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 17-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Пріма, Раїса Миколаївна |
| Keywords: | гейміфікація засіб здобувач початкової освіти здоров’я здоров’язбереження культура здоров’язбереження освітній процес початкової школи |
| Abstract: | У кваліфікаційній роботі теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику формування культури здоров’язбереження здобувачів засобами гейміфікації в освітньому процесі початкової школи, схарактеризовано феномен «культура здоров’язбереження» як наукову проблему, уточнено зміст ключових понять дослідження; розкрито особливості гейміфікації як інноваційної освітньої технології, валеологічний потенціал засобів гейміфікації у формуванні культури здоров’язбереження здобувачів початкової освіти; виявлено стан сформованості культури здоров’язбереження здобувачів початкової освіти засобами гейміфікації; подальший розвиток набули мотиваційні й освітні механізми ігрофікації у площині формування культури здоров’язбереження здобувачів початкової освіти |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26568 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Kalytiuk_2024.pdf | 777,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.