Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26567| Назва: | Формування у майбутніх учителів початкових класів навичок професійно-педагогічної комунікації |
| Автори: | Зінчук, Тетяна Русланівна |
| Приналежність: | Кафедра теорії і методики початкової освіти 013 Початкова освіта |
| Бібліографічний опис: | Зінчук Т. Р. Формування у майбутніх учителів початкових класів навичок професійно-педагогічної комунікації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 013 Початкова освіта / наук. кер. Р. М. Пріма ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 75 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 17-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Країна (код): | UA |
| Науковий керівник: | Пріма, Раїса Миколаївна |
| Теми: | комунікація майбутній учитель початкових класів навички спілкування педагогічне спілкування професійно-педагогічна комунікація професійна підготовка |
| Короткий огляд (реферат): | У кваліфікаційній роботі обґрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкових класів навичок професійно-педагогічної комунікації у процесі фахової підготовки (формування мотивів комунікативного самовдосконалення; націленість спеціальної підготовки під час навчання майбутніх учителів початкової школи на фахове самовиховання і навчання у сфері професійно-педагогічної комунікації; використання в освітньому процесі закладу вищої освіти методів активного навчання, спрямованих на вдосконалення професійно-педагогічної комунікації, формування мовленнєвих здібностей майбутніх учителів початкової школи); розкрито сутність поняття «професійно-педагогічна комунікація»; уточнено зміст ключових понять; схарактеризовано педагогічне спілкування як визначальну складову професійно-педагогічної комунікації майбутніх учителів початкової школи; визначено критерії й рівні сформованості у майбутніх учителів початкових класів навичок професійно-педагогічної комунікації; подальшого розвитку набули форми й методи оптимізації процесу фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів у площині формування у них навичок професійно-педагогічної комунікації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26567 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Zinchuk_2024.pdf | 733,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.