Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26524| Назва: | Особливості організації дозвілля здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії |
| Автори: | Галенда, Людмила Іванівна |
| Приналежність: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта |
| Бібліографічний опис: | Галенда Л. І. Особливості організації дозвілля здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. Л. П. Стасюк ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 73 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 16-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Стасюк, Людмила Павлівна |
| Теми: | дозвіллєва діяльність інклюзивна освіта |
| Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі розкривається проблема культури дозвілля дітей уособлює національні, етнічні та регіональні, духовні, мистецькі, ігрові підсистеми, що формує світогляд дитини та допомагає реалізації особистих потреб: (творчих, комунікативних естетичних, розважальних, пізнавальних). Культура дозвілля особистості – це певна якість, яка має інтегративну функцію та виявляється на відповідному рівні дозвілля, реалізується за допомогою певних установок, цінностей у різних видах дозвілля (ігри, художньо-технічна творчість, спорт, спілкування).Звертається увага на особливості організації дозвілля дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інклюзії, підбір новітніх шляхів всебічного розвитку особистості дитини. У роботі теоретично схарактеризовано дозвілля та розкрито особливості дозвіллєвої діяльності та етапи роботи з її організації для здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями. Методи дослідження та їх результати, які представлені в роботі, можуть використовувати у своїй практиці психологи, педагоги-дефектологи, вихователі, працівники ІРЦ, педагоги НРЦ, асистенти вчителів в інклюзивних класах, батьки в яких виховуються діти з особливостями розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26524 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| galenda_2024.pdf | 1,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.