Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26486
Title: Корекція процесу формування креативності у дітей з особливими освітніми потребами
Authors: Осмолович, Ольга Сергіївна
Affiliation: 016 Спеціальна освіта
Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти
Bibliographic description (Ukraine): Осмолович О. С. Корекція процесу формування креативності у дітей з особливими освітніми потребами : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. І. Б. Кузава ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 76 с.
Issue Date: 2024
Date of entry: 12-Dec-2024
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Supervisor: Кузава, Ірина Борисівна
Keywords: корекція
формування креативності
Abstract: Магістерська робота складається з двох розділів. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти формування креативності у дітей з особливими освітніми потребами. Зокрема, розкрито поняття «креативності» як педагогічного явища та з’ясовано його складові; висвітлено особливості креативності у дітей з різними видами особливих освітніх потреб у різні вікові періоди. Проаналізовано сучасні підходи до формування креативності дітей з ООП. Другий розділ присвячений вивченню та впровадженню практичних підходів для підтримки та розвитку креативності у дітей з особливими освітніми потребами. У ньому проаналізовано методи та прийоми, які допомагають стимулювати креативність та розширювати можливості самовираження таких дітей. Висвітлено особливості організації, умови та методи проведення педагогічного експерименту. Описано методику з розвитку креативності під час занять з логопедом з учнями початкової школи з ООП. Проаналізовано результати експериментального дослідження та подано методичні рекомендації щодо досліджуваної проблеми.
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26486
Content type: Master Thesis
Appears in Collections:FP_KR (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
osmolovych_2024.pdf1,57 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.