Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26483| Title: | Розвиток творчої уяви дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями |
| Authors: | Яловицька, Ірина Петрівна |
| Affiliation: | 016 Спеціальна освіта Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Яловицька І. П. Розвиток творчої уяви дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. Г. О. Гац ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 67 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 12-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Гац, Георгій Опанасович |
| Keywords: | творча уява розвиток творчої уяви |
| Abstract: | Дослідження присвячене проблемі розвитку творчої уяви дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та практичному дослідженні особливостей розвитку творчої уяви у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Об’єкт дослідження є процес розвитку творчої уяви у дітей з інтелектуальними порушеннями. Предмет дослідження – розвиток творчої уяви у дітей з інтелектуальними порушеннями засобами народної іграшки. У першому розділі висвітлюються підходи різних учених до проблеми розвитку творчої уяви у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Другий розділ представляє розроблену спеціальну методику розвитку творчої уяви у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами народної іграшки та засвідчує її ефективність у роботі з означеною категорією дітей. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26483 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| yalovitska_2024.pdf | 1,32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.