Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26448| Назва: | Розвиток толерантності молодших школярів у системі інклюзивної освіти |
| Автори: | Філюк, Дмитро Олександрович |
| Приналежність: | 016 Спеціальна освіта Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти |
| Бібліографічний опис: | Філюк Д. О. Розвиток толерантності молодших школярів у системі інклюзивної освіти : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. І. Б. Кузава ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 56 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 11-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Кузава, Ірина Борисівна |
| Теми: | толерантність інклюзивна освіта |
| Короткий огляд (реферат): | Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах закладу інклюзивної освіти.Магістерська робота складається з двох розділів. У першому розділі розглянуто науково-теоретичні аспекти ключових понять досліджуваної проблеми. Висвітлено питання формування толерантності до дітей з особливими потребами у психолого-педагогічній науці. Схарактеризовано роль інклюзивної освіти у формуванні толерантності молодших школярів. Другий розділ містить опис експериментального дослідження процесу формування толерантності молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Подано обґрунтування організаційно-педагогічних умов формування толерантності молодших школярів до дітей з особливими потребами в умовах інклюзивного класу. Подано особливості практичного впровадження методики експериментального дослідження, яке було здійснено на базі ДРУЦКРДІ «Пролісок». У ході експерименту було проведено серію інтерактивних занять, спрямованих на розвиток толерантності в інклюзивному середовищі. Висвітлено результати дослідження, які демонструють позитивну динаміку рівня толерантності учнів та покращення їхнього ставлення до однолітків із особливими освітніми потребами. Подано рекомендації для педагогів, які працюють у системі інклюзивної освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26448 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| filiuk_2024.pdf | 774,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.