Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26430| Назва: | Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення |
| Автори: | Білецька, Ярина Володимирівна |
| Приналежність: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта |
| Бібліографічний опис: | Білецька Я. В. Формування комунікативних умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. І. М. Брушневська ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 90 с. |
| Дата публікації: | 2024 |
| Дата внесення: | 11-гру-2024 |
| Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Науковий керівник: | Брушневська, Ірина Миколаївна |
| Теми: | діти старшого дошкільного віку загальний недорозвиток мовлення |
| Короткий огляд (реферат): | Мовленнєвий розвиток дітей є магістральною лінією у сучасній дошкільній освіті, оскільки оволодіння мовою забезпечує повноцінне міжособистісне спілкування і пізнання дійсності, сприяє залученню до цінностей духовної культури від покоління до покоління, а також є необхідною умовою виховання і навчання. Мета кваліфікаційної роботи – теоретично обґрунтувати методи, засоби та прийоми формування мовленнєвих вмінь та навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення та перевірити їх ефективність. Предмет дослідження – особливості формування мовленнєвих вмінь та навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. Об’єкт дослідження – мовленнєві вміння та навички дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. У теоретичні частині роботи охарактеризовано категорію дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; визначено сутність і структуру комунікативних умінь і навичок дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; проаналізовано особливості формування мовленнєвих умінь і навичок дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. У експериментальній частині роботи було здійснено діагностику стану сформованості рівнів мовленнєвих умінь і навичок у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення, визначено ефективні методи, засоби та прийоми формування комунікативних умінь і навичок дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення; здійснено аналіз результатів експериментально-дослідницької роботи; надано рекомендації педагогам та логопедам щодо формування мовленнєвих умінь і навичок дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26430 |
| Тип вмісту: | Master Thesis |
| Розташовується у зібраннях: | FP_KR (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| biletska_2024.pdf | 1,78 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.