Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26414| Title: | Психолого-педагогічні основи валеологічного виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку |
| Authors: | Газдович, Катерина Іванівна |
| Affiliation: | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 016 Спеціальна освіта |
| Bibliographic description (Ukraine): | Газдович К. І. Психолого-педагогічні основи валеологічного виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 016 Спеціальна освіта / наук. кер. І. Б. Кузава ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 75 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 11-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Кузава, Ірина Борисівна |
| Keywords: | валеологічне виховання порушення мовленнєвого розвитку |
| Abstract: | У магістерській роботі теоретично обґрунтовано та експериментально досліджено проблему валеологічного виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. У першому розділі розкриваються теоретичні основи досліджуваної проблеми, зокрема, з’ясовано сутність валеологічного виховання та шляхи його реалізації при навчанні дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. Другий розділ присвячений експериментальному дослідженню проблеми валеологічного виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, зокрема, проаналізований сучасний стан і педагогічні умови валеологічного виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, а також обґрунтовано методику формування валеологічних знань у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26414 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| gazdovуch_2024.pdf | 965 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.