Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26366| Назва: | Особливості емоційної сфери суб’єктів освітнього процесу |
| Автори: | Сурапанені, Наталія Коць, Михайло Онисимович |
| Бібліографічний опис: | Сурапанені Н., Коць М. Особливості емоційної сфери суб’єктів освітнього процесу. Психогенеза особистості: норма і девіація : збірник наукових статей і тез. Луцьк : ФОП Мажула Ю. М. 2024. С. 236-242. |
| Дата публікації: | кві-2024 |
| Дата внесення: | 10-гру-2024 |
| Країна (код): | UA |
| Теми: | учні учителі освітній процес емоційна сфера |
| Короткий огляд (реферат): | Здійснено теоретичний аналіз наукових підходів щодо вивчення особливостей емоційної сфери суб’єктів освітнього процесу. Вказано на значущість розуміння та управління емоційними аспектами в освітньому середовищі, а також підкреслено важливість створення позитивного емоційного клімату для покращення результатів навчання та розвитку особистості. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26366 |
| Тип вмісту: | Article |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FPsy) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| psy_gen236-242.pdf | 302,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.