Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26343| Title: | Формування математичних понять в дітей старшого дошкільного віку у процесі самостійної діяльності |
| Authors: | Базюкевич, Ангеліна В'ячеславівна |
| Affiliation: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Базюкевич А. В. Формування математичних понять в дітей старшого дошкільного віку у процесі самостійної діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 012 Дошкільна освіта / наук. кер. О. Г. Ємчик ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 84 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 9-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Supervisor: | Ємчик, Олександра Григорівна |
| Keywords: | математичні поняття самостійна діяльність |
| Abstract: | У випускній кваліфікаційній роботі досліджено процес формування математичних понять в дітей старшого дошкільного віку у процесі самостійної діяльності. Перший розділ роботи висвітлює психолого-педагогічні основи формування математичних понять в дітей дошкільного віку, зосереджує увагу на вікових особливостях формування математичних понять у дітей дошкільного віку та розкриває специфіку формування математичних понять в дітей старшого дошкільного віку у процесі самостійної діяльності. Дано визначення поняття «самостійна діяльність», проаналізовано базові документи, які регулюють порядок організації самостійної діяльності у закладі дошкільної освіти та визначено методи і прийоми роботи, які можна використовувати у ході організації самостійної діяльності для формування математичних понять у старших дошкільників. Другий розділ роботи спрямований на висвітлення практичних аспектів формування математичних понять у дітей старшого дошкільного віку в процесі самостійної діяльності, а саме: - з'ясування рівнів сформованості математичних понять у дітей старшого дошкільного віку, - опис програми з формування математичних понять дітей старшого дошкільного віку у процесі самостійної діяльності - висвітлення результатів дослідження. У висновках підсумовано важливі моменти роботи. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26343 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| bazukevich_2024.pdf | 1,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.