Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26331| Title: | Формування природничо-екологічної компетентності в дітей молодшого дошкільного віку у процесі дослідницької діяльності |
| Authors: | Полюхович, Тетяна Миколаївна |
| Affiliation: | 012 Дошкільна освіта Кафедра загальної педагогіки та дошкільної освіти |
| Bibliographic description (Ukraine): | Полюхович Т. М. Формування природничо-екологічної компетентності в дітей молодшого дошкільного віку у процесі дослідницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 012 Дошкільна освіта / наук. кер. О. С. Бартків ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2024. 100 с. |
| Issue Date: | 2024 |
| Date of entry: | 9-Dec-2024 |
| Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Country (code): | UA |
| Place of the edition/event: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
| Supervisor: | Бартків, Оксана Степанівна |
| Keywords: | природничо-екологічна компетентність дослідницька діяльність |
| Abstract: | У магістерській роботі розкриваються особливості формування природничо-екологічної компетентності у дітей молодшого дошкільного віку в процесі дослідницької діяльності. Під природничо-екологічною компетентністю дітей молодшого дошкільного віку розуміємо здатність дитини 3-4 років до оволодіння законами поведінки в природі, доцільної поведінки в різних життєвих ситуаціях загалом та у природі зокрема, емоційно-ціннісного ставлення до природи та відповідальності за природу. Установлено, що формуванню природничо-екологічної компетентності дітей молодшого дошкільного віку сприяє залучення їх до дослідницької діяльності. Формування природничо-екологічної компетентності дітей молодшого дошкільного віку будемо розглядати як цілеспрямований процес діяльності суб’єктів освітнього процесу ЗДО, спрямованої на формування в дошкільників 3-4 років системи компетенцій про природу, Космос, Всесвіт; здатностей оберігати, примножувати природні ресурси та вести природовідновлювальну та природоохоронну діяльність; ціннісне ставлення до природи, через розуміння та осмислення особливостей низки екологічних проблем і в готовності виконувати різні практичні дії, спрямовані на збереження природного довкілля Виокремлено й охарактеризовано рівні (низький, середній, достатній) сформованості природничо-екологічної компетентності молодших дошкільників на основі визначених критеріїв (пізнавальний, діяльнісний, емоційний) і показників. Розроблено програму формування природничо-екологічної компетентності дітей молодшого дошкільного віку «Природу досліджуємо – природничо-екологічну компетентність формуємо», мета якої полягає у формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку засобами дослідницької діяльності. |
| URI: | https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/26331 |
| Content type: | Master Thesis |
| Appears in Collections: | FP_KR (2024) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| poluhovich_2024.pdf | 962,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.